روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

485 روزانه نویسی

سلام این سفر و سفرنامه ما رو از کار و زندگی انداخت ها

چقدر اعیاد شعبانیه رو تبریک نگفتم ، چقدر پیروزی های والیبال ایران رو  اینجا ننوشتم ، چقدر آهنگ سیاوش به نام آینده رو اینجا معرفی نکردم( نیاز به معرفی نداره که) چقدر از  شروع جام جهانی و مصادف شدن با شب نیمه شعبان هیچی تعریف نکردم که تو خونه بودیم و دنبال کانالی که پخشش کنه و در آخر هم ندیدیمش!

امشب اولین بازی ایرانه  با نیجریه . ایشالا خوب بازی کنن

شنبه برای آزمون بهم زنگ زدن که چهارشنبه صبح برگزار میشه . موندم خونه و دارم میخونم . ایشالا قبول بشم و این مرحله هم رد بشه و ره پی کارش

در ضمن دوستای خوبم هنوز عکس دارم از خریدها و سوغاتیا!!!!!!!

تو این مدت چند باز زنگ زدم آمارین و ازش اطلاعات خواستم در مورد کیش که کلی راهنماییم کرد. مرسی عزیزم . ببخید مزاحمت شدم 


نظرات 5 + ارسال نظر
ساینا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ب.ظ

من خواستم توی ف.ب پیام بزارم که کدوم کانالها دارن افتتاحیه میدن یادم رفت!!

ای دختر بد په چرا ننوشتی
برا اختتامیه بنویس افرین
ما هم دلمون میخواد ببینیم خو

مژی دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

ما هم کلی لذت بردیم از این سفرنامه و عکسهاش
ایشالله امشب ببریم:)

ایشالاااااااااااا

a n o o سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

واقعا احساس کردم رفتم کیش!
البته که در آینده حتما از تجربیاتتون بیشتر از اینها استفاده خواهیم کرد

عزیزیم نظر لطفته خانمی
ایشالا ایشالا

آمارین سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

این کلاسای تو تا کی ادامه دارن؟ چقد طولانین. من که خسته شدم
کاری نکردم. یه کم اطلاعات داشتم شیر کردم همین

دیگه کم کم دارن تموم مشن ایشالا
چرا کاری نکردی خانمی مرسی عزیزم

بانو- دل می نوازد چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:23 ب.ظ

خصوصی داری خانومی..

چشششم
مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد