روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۷۰بازم عکس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۶۹یه پست پر از عکس با همون رمز قبلی :)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۶۸(B) اول پست پایینی بعد این پست با همون رمز قبلی!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۶۸(A)

 سریال despreate housewives(زنان سرسخت) رو تا آخر فصل 5 دیدم ،چند روز دیگه فصل6  پخش میشه و قراره برادر شوهری برام دانلود کنه. 

اگه این سریالو دیده باشین،چیدمان خونه های همشونو تو سریال از حفظ می شین 

من عاشق میز ناهارخوری خونه سوزان شده بودم که کنار پنجره بود و هی با عشقش مینشست اونجا و باهم حرف میزدن ،صبحانه یا چای میخوردن 

همیشه باخودم میگفتم میشه منم یه میز ناهار خوری مثل مال سوزان جلوی پنجره و نور آفتاب داشته باشم؟   

پنج شنبه که با همسری رفتیمو راحتی ها رو قطعی کردیم و قرار شد 5 بعداز ظهر برامون بیارن ،تارسیدیم خونه من و شوشو اول صندلیای ناهار خوری رو از گوشه پذیرایی جمع کردیم، ولی هرکار کردیم تو آشپزخونه جاشون نمیشد یا به یخچال میخوردن یا جلو راه بودن ،آخرش شوشو گفت اصلا دکوراسیون آشپزخونه رو عوض میکنیم ،خلاصه یخچالو اون ورکی کردیم،لباسشویی آوردیم کنار یخچال و میز ناهارخوریو گذاشتیم کنار پنجره 

 حالا من یه میز دارم کنار پنجره که وقتی غذا میخوریم یا اونجا نشستیمو با هم حرف میزنیم،من به همسری یادآوری میکنم خیلی رویایه و من چقدر آرزوشو داشتم 

 

خوشحالم که حتی از چیزای کوچولو هم به وجد میام و خوشحال میشم 

 

با رسیدن راحتیا مبلای قدیمی  ولو شدن تو خونه ،ولی الان همه رو بردیم تو اون یکی اتاق خواب و قراره من و همسری لم بدیم روشون وخیره بشیم به  ال سی دی کامپیوترمون و باهم فیلم ببینیم  

 جمعه هم با شوشوفیلم leap year رو دیدیم : 

 

 

فیلم  جالبیه توصیه میکنم ببینین 

 

راستی چند تا عکس هست که تو پست بالایی گذاشتم هرکی رمز خوست بگه  

البته بگم از خونمونه و چیز بخصوصی نیست