روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۶۱ یه مشت عکس از هر دری

این چند روز اول ماه رمضون که قسمت نبود من روزه باشم و شوشو هم به خاطر من سحر بیدار نمیشد

ولی دو روز هست که روزه میگیرم و تو این دو روز هم سحری پا نشدیم آخه افطار انقدر روهم روهم هرچی دستمون رسید قورت میدیم که جای سحری باقی نمیمونه 

دیشب هم خونه همسایه پایینی رفتیم که هر چی پذیرایی میکرد& ما دیگه جا نداشتیم بخوریم 

 حالا ولی انقدر گشنمه که دارم به لقاءاله میپیوندم

 

داره شبکه دیدار ،فیلم دلشکسته(یابو سوار)رو پخش میکنه 

کمی ازش دیدم پاشدم آخه حوصلشو ندارم 

این روزا بیشتر وقتمو با شبکه mechef میگذرونم،عاشق کانالش شدم بیشتر کشورهاشو ضبط کردم، راستی یکی از غذاهای هندیشم درست کردم   

  

ظهر واسه افطار شله زرد درست کردم اینم شله زرد ما، اینم با تزیین    

اون کاسه کوچیکه برا مامانه که بش نشون بدم چه کدبانویی شدم واسه خودم!!!!!!

  

راستی اینم چند تا از میزای افطار ماه رمضون دو نفره من و همسری جونم: 

چلو جوجه ای که همسری شب اول ماه رمضون که تازه رسیده بود درست کرد

 اینم سه تا شام دیگه که همسری زحمتشو کشید بازم: 1 2  3

  

اینم چند تا از خوارکیهایی که همسری آورده بود برام 

شیرینیهای جینگلی که چند شب پیش پزوندم  

اینم مشکوفی سارا خانم

 

 تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن!!!  

 

 

Twilight ۶۰

چند روزه که گرفتار توایلایت(Twilight) شدم بدمدل ،دیده بودمشون ولی پخش قسمت اولش تو  

ام بی سی پرشیا منو دوباره تحریک کرد 

همش قسمت یکش رو میبینم و بعد قسمت دومش رو میبینم ،دوباره یه تیکه هایی از یکشو،دوباره..... 

 

به نظر یکش خیلی خوشکل تره 

عاشقشم  

قسمت سومشو به برادر شوهری گفتم دانلود کنه آخه اون اینترنتش نامحدوده .میگه کیفیت جالبی هنوز نیومده همشون رو پرده ای هستن  

این عکس خوشکلو ببینین:

 

تو ادامه مطالب هم باز عکس هست:

ادامه مطلب ...

۵۹ ربنای خاطراتم

دیروز دم افطاری بدجور دلم گرفت

آخه ماه رمضون بدون ربنای همیشگی مزه نمیده  ،میده ها ولی مزه همیشگیو نمیده 

دیروز به همسرم گفتم برام دانلودش کن نمیخوام روزمو بدون اون ربنا باز کنم 

 

دیروز به همسری میگم این دولت فخیمه ا ح م د ی ن ژادی کوفتی همه چیزمون  رو، حتی خاطره هامون رو داره میگیره 

 

ربنای شجریانه که منو میبره به روزای اول روزه داریم تو ۹ سالگی،ربنای شجریانه که یادم میاره دوران مدرسه و افطاریای دبیرستان و مهمونیای خونه مامان اینا ،یادم میاره چقدر ماه رمضون قشنگه و پرخاطره......... 

پس چرا محرومم ازش ؟

 

پینوشت : الان ربنا رو دانلود کردم که میتونید از اینجا دانلودش کنید و مناجات ( این دهان بستی ... ) رو هم از اینجا دانلود کنید .

راستی تو آواتار ثبت نام کردم و عکس گذاشتم.

۵۸ رمضان

 

عاشق ماه رمضونم،عاشق ناهار درست نکردنش،عاشق ذوق و شوق مردم تو بازار،عاشق اینم که همه با هم روزه ایم،عاشق سحر و افطار خونه مامان اینا بودم ،وقتی سحرا با صدای دعای سحر که عاشقش بودم بدجور،از رادیوی بابا که این چند سال آخر به گوشی موبایل تبدیل شده بود ،بیدار میشدم و سر سفره آماده مامانم می رسیدم و سریع میخوردم و مسواک و نماز و دوباره شیرجه تو تخت 

 

عاشق سریالای دم افطار وقتی این یکی تموم میشد و اون یکی بلافاصله شروع میشد ، 

شبای قدر عاشقیم که به یاد همسر عزیزم و دور از اون میرفتم احیا.گرچه سال ۸۵ اومده بود مسجد ما فرداش بهم گفت که فقط چند متر بام فاصله داشته 

  

 

عاشق ماه رمضونم ،تک تک لحظه هاشو دوست داشتم  

امسال سال دومیه که من و همسری ماه رمضونمون رو تو خونه خوشکل خودمون شروع میکنم  

عاشق همسرم هستم که تمام ماه رمضون رو بدون عذر و بهانه تو  این گرما روزه میگیره 

عاشق خدام به خاطر این همسر و این زندگی قشنگی که بهم عطا کرده 

خدایا شکرت