روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۴۶ بازی وبلاگی

از دیشب این تصمیمو گرفتم که همه دوستای وبلاگیمو به یه بازی دعوت کنم شامل سه تا سوال میشه:   

۱-تو این اواخر برای آینده نزدیک ، خرید چه چیزی اعم از خونه،ماشین،یا از لوازمات خونه مد نظرتون بوده که یا خریدید  یا هنوز دارین بش فکر میکنید وفکرتون به خودش مشغول کرده ؟ 

 

۲-تو این روزا مسافرت به کجا رو دوست دارید برید ،ولی با شرایط مالیتون مطابقت نداره؟ 

 

۳-چه تصمیماتی گرفتید یا قراره بگیرید برای معنویاتتون و نزدیکی بیشتر به خدا (مثلا تصمیم به خوندن نماز سر وقت برای همیشه)؟ 

 

 

هر کس دوست داره شرکت کنه تو وبلاگ خودش لطفا جواب بده ومنو خبر کنه

 

 بخصوص همه دوستای گلم که  اسم خوشکلشون تو گوگل ریدرم هست، منتظر جوابشونم 

 

 

۴۵ آرزو و شب

 امشب از اون شباست که میتونم واست هرچی دلم خواست آرزو کنم !!!!

 

اما فقط یکی گفتم٫ شاید سلامتی واسه همه عمر می خوای .

 

شاید دلت می خواد خوشبخت باشی.

  

شاید می خوای واسه خودت کسی بشی .                         

 

شایدم می خوای به اون چیزی  که خودت می دونی برسی.

 

گفتم شاید می خوای .............

 

 راستش خیلی فکر کردم دیدم بهترین آرزوی من واسه تو: همون بهترین آرزویی هست  

که تو داری الان بهش فکر می کنی پس خداجونمممممممممممممم ،فدات کار این  

 

بنده ات رو راه بنداز.  

 

۴۴ سبزبیست سوم خردادی

ساعت 1وربع بامداده یعنی شده 23 خرداد  

باور نمیشه پارسال چی بود و امسال چی هست  

یادم میاد صبح 23 خرداد خواهری و شوهرش با کله پاچه ساعت 6 صبح امدن خونمون بعد و نشستیم صدا ی ا مریکا دیدیم و چقدر ذوق داشتیم  و چقدر امیدوار بودیم  

هنوز روز قشنگمون سبزمون  به دقایق اخر نزدیک نشده بود که تبدیل به روز سیاه کردنش! 

میدونید که چی میگم 

میدونم همتون با این نوشته ها دلتون میگیره   

ولی همه به آینده ای سبز هنوز هم امید داریم  

۴۳ جام جهانی

امروز افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۰ قراره باشه 

 

 

اینم لوگوی گوگل  :نازی چه خوشکله 

 

 

 

جام جهانی همیشه منو یاده ۹۸ فرانسه میندازه خاطرات اون موقع ،حال و هواش و ...... 

یادش بخیر چه زود ۱۲ سال گذشت