روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

487 گواهینامه شیرین ... ایران_آرژانتین

الان بازی ایران_ آرژانتین تموم شد . تیم ما عالی بازی کرد . دست مریزاد . اون گل دقیقه 91هیچ ارزشی نداره در مقابل  91 دقیقه جنگندگی در مقابل تیم موش شده ی آرژانتین!!!

امشب همسری با پدرش برای شام خونه عموش دعوت بود ، یه مهمونی مردونه

امروز صبح که بیدار شدم . کلی برای امتحاننش شهری استرس داشتم و تو راه پله دعا دعا کردن با تموم شدن فصل هار همونطور که خواته بودم  گواهینامم هم اوکی بشه . بعد از یه دوره کلاس اهواز و آیین نامه و آزمون زبان تهران فقط شهری مونده ود که خیلی براش استرس داشتم که خدا رو شکر رفتم با یه دست و پای اسپاسم شده به عنوان سومین نفر امتحان دادم و قبول شدم . همسر دنبالم بود و پیاده شدم برای نفر بعدی انقدر جیغ کشیدم و هورا که افسر گفت برو آروم عقب بشین بیچاره شوهرت از دست شیطونی تو چی میکشه !!! 

واقعا خوشحالم و تابستونمو بی دغدغه ی امتحان شروع میکنم

ممنونم تقدیر

ممنونم کائنات

دوست جونا تیرماهتون پر شادی ، تابستونتون خووووش

486

 همین الان بازی والیبال ایران-ایتالیا تموم شد . سه تا ست رو بردیم ای ول

چقدر بد و مزخرفه خانمهای ایرانی نمیشه برن بازیها و تماشا کنن ، واقعا بعضی محدودیتای ما دیگه روان کننده ست .....

راستی سه شنبه(27خرداد) با قطار ساعت 4 راه افتادم به سمت تهران و و با تاخیر حدود 7 تهران بودم با مترو رفتم تا فرودگاه . خیلی برا آزمون زبانی که داشتم استرس داشتم . حدود 700 سوال تستی زبان انگلیسی  بود که 90 تاش جواب نداشت و من به دو نفر سپردم که برام جواب بدن که بدستم رسوندن همون روز آخر . خدا رو شکر امتحان دادم و با نمره b قبول شدم . یه سری سوالا واقعا تو منابعمون نبود و حتی اگه یه سوال غلط جواب میدادی b میشدی . کلن همه d , e  شدن ، یعنی من از همه خر خون تر بودم ! کلی مسئول امتحان تشویقم کرد

خلاصه این مرحله هم ایشالا به سلامتی تموم شد ولی کلی پس لرزه و کار دارم هنوز

بعدش دربست گرفتم به سمت هواپیمایی آسمان یه کار کوچولو داشتم که با برخورد فوق العاده خوبشون مواجه شدم بعد هم مترو و ایتگاه راه آهن و بازم منتظر قطار ساعت 6 که برگردم 

همقطاریام خوب بودن ولی باید هر دفعه برا کلی آدم بیوگرافیتو بگی !!!!

تازه برگشتنی هم یه خواستگار پیدا کردم هی از سوال میکرد هی نگام میکرد آخر بش گفتم با شوهرم کار میکنم ، گفت مگه شوهر داری ؟؟؟؟؟؟؟؟ من داشتم ادرستو میگرفتم

خلاصه کلی بلند بلند خندیدم گفتم 6، 7 ساله!!

قطار بده نسبت به هواپیما ولی پروازا باید با ساعتای کاریت جور دربیاد، شهر ما که فقط روزی3 تا پرواز داره به تهران کلن سخت میشه هماهنگ کنی 

راستی بلیتا ی هواپیما گرون شدن باز هم

485 روزانه نویسی

سلام این سفر و سفرنامه ما رو از کار و زندگی انداخت ها

چقدر اعیاد شعبانیه رو تبریک نگفتم ، چقدر پیروزی های والیبال ایران رو  اینجا ننوشتم ، چقدر آهنگ سیاوش به نام آینده رو اینجا معرفی نکردم( نیاز به معرفی نداره که) چقدر از  شروع جام جهانی و مصادف شدن با شب نیمه شعبان هیچی تعریف نکردم که تو خونه بودیم و دنبال کانالی که پخشش کنه و در آخر هم ندیدیمش!

امشب اولین بازی ایرانه  با نیجریه . ایشالا خوب بازی کنن

شنبه برای آزمون بهم زنگ زدن که چهارشنبه صبح برگزار میشه . موندم خونه و دارم میخونم . ایشالا قبول بشم و این مرحله هم رد بشه و ره پی کارش

در ضمن دوستای خوبم هنوز عکس دارم از خریدها و سوغاتیا!!!!!!!

تو این مدت چند باز زنگ زدم آمارین و ازش اطلاعات خواستم در مورد کیش که کلی راهنماییم کرد. مرسی عزیزم . ببخید مزاحمت شدم 


484سفرنامه کیش4

 ادامه مطالب بدون رمز

ادامه مطلب ...