روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

بیست ودوم(نوروز ۸۹ مبارک)

      

 

عیدتون مبارک 

همسری دوست دارم عیدت مبارک

                                                                 

بیست و دوم(دعا و آرزو)

سلام  

 

الان شبکه pmc رو گرفتم دارم آهنگ گوش میدم 

همسری هم رفته بیرون زنگ زدم بهش گفتم آینه و شمعدونه رو که دیشب دیدیم رو بگیر از سر راهت 

دیشب مامان اینا عیدی برام اوردن آجیل و تخمه شیرینی .......و از همه مهمتر سکه  

تقریبا ساعت یه ربع به 12 بود که رسیدن خسته از بازار رفتن و خرید کردن 

بابا که همش خمیازه میکشید  

خلاصه یه ربعی نشستن و رفتن 

 

حیفم اومد این لحظات قشنگ رو ثبت نکنم 

 

از ته دل آرزو میکنم سال جدید (89) سال پربرکتی برای من و همسری 

مامان و بابام و داداشم  

مامان و بابای همسری

خواهری و شوهرش 

خانواده همسری تک تکشون  

و همه دوستا و همسایه هامون 

وبه خصوص:

همه همه دوستای خوب وبلاگیم که با اسم تو لینکدونیم هستن  

 

 

بیست و یکم(سال۸۸)

سلام 

امروز تصمیم گرفتم مثل همه دوستای  وبلاگی در مورد سال ۸۸ بنویسم 

چون چند ساعت از عمرشون بیشتر باقی نمونده 

سال خوبی بود 

فروردینش عروسی من و همسری جونم بود 

سفرهای مکرر کاری همسری 

جا به جایی های مکرر در اداره 

حقوق ناچیزم

خردادش مسایل دور از انتظار مملکتی  

اواخر مرداد سفر قشنگمون به مشهد و کلی هم گشتیم و خوش گذرندیم 

شهریور گرفتن فیلم  و عکس های عروسیمون از آتلیه ،که خیلی هم دوست داشتنیند 

نتیجه امتحان و زندگی خواهری که باعث ناراختیم شد  

خبر بازنشستگی بابام 

 روزهای خوب و بد زیادی بود و در کل من تو خونه و پیش همسرم به آرامش رسیدم 

خدا رو برای همه داده هاش و نداده هاش شکر میکنم 

و همش امیدوارم سال آینده از امسال بهتر باشه و  

و پر برکت تر 

 و پر از سلامتی برای خانواده هامون

و  به همه آرزوهامون برسیم 

انشالله 

 

 

بیستم(چهارشنبه سوری)

 

همسرمهربونم دوست دارم  

  

ایرانیای عزیز چهارشنبه سوریتون مبارک 

 

 

 

امشب، ایرانیان به رسم قدیم، آتش برمی افروزند و از روی آتش میپرند. همه از هر سن و گروهی  

 

در کوچه ها یا اطراف شهرهاو خواندند: «زردی من از تو، سرخی تو از من». سرخی و نشاط و  

 

گرما  را از آتش میگیرند و زردی و رخوت و سستی خود را به آتش میدهند تا سال جدید را با  

 

نشاط  و شادابی شروع کنند.