روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

389 My Favorites

شده تا حالا از بچگی از یه هنرپیشه ، خواننده، یا ........خوشتون بیاد و دیدنش همیشه براتون خوشایند باشه ، همیشه تو لیست اسامی فیلما دنبال اسمش بگردین ؟؟؟؟؟؟

اون آدم برای من " پارسا پیروزفر" هستش. همیشه احساس کردم خیلی با شخصیته ، خیلی گزیده کاره ، خیلی خوشکله!!!!!!!!

اولین فیلمی که ازش دیدم "اعتراض" بود که نقشی به نام قاسم داشت ، بعد "دختران انتظار"  دیگه  بعدش "پری" ، "عروس خوشقدم" ، "ضیافت " و .........

اون موقع ها دلم خیلی خیلی میخواست "شیدا" رو ببینم یه روز یادمه دوستم بم زنگ زد گفت: امشب شبکه 3 پخشش میکنه ،که اتفاقاً همون شب کلاً کانال 3 قطع شد و من به شدت غمگین بودم..ولی بعداً بلاخره دیدمش

دیگه بعدش "اشک سرما" ، " زن زیادی" و " مهمان مامان"  رو دیدم ولی هیچوقت "دختری به نام تندر" رو ندیدم.

بازم فیلم و سریال بازی کرده ولی از حوصله اینجا خارجه. حتمن خودتون خیلی از کاراشو دنبال کردین.

چند روز پیش بی بی سی فیلم " وقت چیدن گردوها" رو پخش کرد و منو برد به روزایی که در به در دنبال فیلمای پارسا میگشتم و این فیلم رو نتونستم پیدا کنم و خیلی خوشحال بودم از دیدنش.




388 دندونپزشک

من تازه امروز بعد از سالها وبلاگنویسی نشستم پستهامو موضوع بندی میکنیم و چقدر سخته. 

 

روزا دارن از پی هم میگذرن  ، یکشنبه که تعطیل رسمی بود ، منشی دندونپزشکم وقت داه برای همون روز ، همسری گفت :یعنی روز تعطیل هستن؟ تماس بگیر بپرس ، اشتباه نکرده باشه. 

گفتم اینا 29 اسفند بودن تو مطب ،حتما روزای تعطیل رسمی بجز جمعه ها میان . خلاصه سروقت رفتیم و دیدیم تعطیله نمیدونستم بخندم یا گریه؟ 

خلاصه رو پیغامگیر مطب کلی انتقاد کردم. فرداش منشیش زنگ زد حسابی معذرت خواهی کرد و یه نوبت دیگه داد که رفتم.  

من ابداً از دندونام راضی نیستم همشون یه مشکلی دارن بخدا حسابی ازشون مراقبت میکنم ، دکتر گفت تو بزاقت یه آنزیم نداری  ..... خیلی ناراحتم، از دستشون خسته شدم، کسی  ین شما هست که انقدر مشکل دندانی داشته باشه و همیشه دندونپزشک لازم باشه؟ 

 همسری هم که متاسفانه چندروز پیش اومده نصفه شب آب بخوره در یخچال میخوره تو دندونش یه کوچولو از دندون جلوییش میشکنه!!!!!!!!!!!! 

الان هردومون میریم و میایم دندنپزشکی........ 

چهارشنبه هم از 8 شب تا یک  همسری درگیر بیمارستان بود ،ناخن پای پدرشوهری رو تو اتاق عمل براش کشیدن  ،که خیلی نگرانش هستم چون دیابت داره و زخماش دیر خوب میشه 

خلاصه باید امروز حتمن یه حالی ازشون بپرسم .

دیشب کانال تهران تی وی ، فیلم "یکی از ما دونفر" پخش کرد که من به نیم ساعت آخرش با کلی تبلیغات طولانی رسیدم  : 

387 سال 91

همش میگم بیام از 91 و دستاورداش تو زندگیم بنویسم ، هی دل دل میکنم، خودمم نمیدونم سال خوبی بود یا نسبتاً خوب ...

ادامه مطلب ...

386 میلادتو

باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها راجشن میگیرد
و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است.

همسرم 25 فروردین 92 روز میلاد تو بر من مبارکباد.....