روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

469 عکس و عکس و عکس

این مطلب چهارشنبه آماده شده

8 روز مونده به اخر سال....

چقدر آمال و آرزو داریم واسه سال جدید ، سال جدید هم مثله امساله ، همه روزا شبیه همه فقط احساسات آدمهست که با روزها رو متفاوت میکنه. گاهی توی طوفانی ترین روزها چون دلت شاده و احساس شادی میکنی ، اون روز رو قشنگ میبینی 

من کلن آدم دمدمی هستم ، از نظر احساساتو این خیلی بده ، زیادِ زیاد از چیزی خوشحال نمیشم ولی زیاد ناراحت میشم و فوری و این خیلی بده

امسال سال تحویل باید بریم خونه پدرشوهر ، چون به خاطر وت مادرشوهری ، برادر شوهر و جاری جااان امسال برای سال تحویل اینجا هستن و از کرج میان و برای ما هم برنامه ریختن که اونجا باشیم!!!!!!!!

(الان در این دقایق همسری داره ریبون یه پرینتر رو درست میکنه و یه فنرشو گم کرده هی داره زیر کانترا دنبالش میگرده )

 

 ادکلن خوشبوی همسری : (68)

لازانیا پختن من :

کیک سیب و دارچین پختن من :

گوشوارهای حلقه ای کوچولو واسه سوراخ بالای گوش(130) :

کل لاکای من :(

سوغات گرم و نرم همسری :

گلدونای گوگولیه کاکتوسمون که خودم توشون کاشتمشون: (سه تا 7تومن)

هدیه ی یکی از مسافرای مهربونمون:

سرتون رو کج کنید مانتوهای بنده از حراجی و نیز شلوار جین :(مانتوها هرکدوم 25 ، شلوار هم 30، دوستش دارم چون اصلا سایه نداره و همش یه رنگه)

تی شرتای همسری که من براش خریدم:  ( با تخفیف هر کدوم25)

پالتوی خوشکلم که از حراجای آخر سال ببه قیمت مفت تومن خریدم:  (63)

کشفای خوشکلم(30) :

سوغاتی این دفعه همسری : خیلی خوشکلن ولی ظاهرا خیلی گرون خریده چیزی که به من نمیگه!



نظرات 2 + ارسال نظر
آمارین دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

لعنت به این پیکو فایل.
فقط سه چهارتای اولی رو تونستم با بدبختی باز کنم. گوشواره هاتم دیدم مبارک باشه. ولی بقیه عکسا باز نمیشن

اخی ناراحت شدم :(

آمارین دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

بلخره دونه دونه بازشون کردم
محشر بودن. خصوصا سوغاتیای اخرت خیلی خوشم اومد. مبارک باشه همه شون

مرسی گلم
بعضی ها رو واقعا ارزون خریدم
آره اونا رو خیلی دوست دارم پابلتو نداره گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد