روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

460 مهمونی ، لیزیک چشم

بالاخره خانواده ی همسری اینا برای پنجشنبه شب دعوت شدن خونمون ، همه اومدن بجز عمه بزرگه که دوطبقه پله ی خونه ی ما براش زیاد بود ، از صبح من سرپا بودم ، سالاد درست کن اونم اطواری ، سبزی بشور، هویج پوست بگیر ، برنج خیس کن ، جو برای سوپ بپز ، جارو کن ، گردگیری کن ، ...... 17نفرمهمون منو از پا درآورد،  آخه دست تنها بودم، همسری میگفت از بیرون غذا بگیریم که من مخالفت کردم ، آخه واسه اولین بار بود کلن بعد از 5سال ازدواجمون میومدن خونمون، خداروشکر خوب برگزار شد همه خوشحال بودن ، بشون خوش گذشته بود ، کلی کلی غذا اضافه اومد ، میگفتن برا 30 نفر غذا درست کردی؟  

ولی دیگه فریزرمون الان راه نفس کشیدن نداره ُ تا یه مدت ما شام  ناهار ، فریزر پارتی داریم!

خلاصه که خدا رو شکر گذشت 

عمه ها و عموی همسری سر جمع 350بمون کادو دادن با یه شکلات خوری 

دیروز رفتم دکتر چشم برا لایزیک ، بزودی یه سارای بدون عینک خواهید داشت ، شماره چشمام هر کدوم دوربینی دو و نیم و همچنین آستیگماتش یک! 

کسی تجربه داره؟ تا چه مدت نمیشه مطالعه کرد؟

نظرات 4 + ارسال نظر
فافا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

خسته نباشی اساسی
من خودم عینک استفاده نمیکنم اما یکی از دوستام لیزیک کرده بود میگفت تا دو سه روز عینک دودی میزدم نباید به تی وی نگاه میکردم افتاب نباید بهم میخورد مطالعه رو دقیق نمیدونم ولی
ایشالا عمل راحتی داشته باشی

قربونت
آره فکر کنم اولش یکم سخته

آمارین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

خوب کردی غذا از بیرون نگرفتی. من توهین به مهمون میدونم. یعنی انقد ارزش نداشتم که برام توی خونه و با زحمت خودش غذا درست کنه.
خودم یه بار مجبور شدم برای یه مهمون که نمیدونستیم برای شام میمونن غذا از بیرون بگیریم کلی خجالت کشیدم. گفتم حتما فکر میکنه ما برای شام منتظرشون نبودیم و اونا خودشونو انداختن به ما.
مبارک باشه. من که درمورد عمل چشم اطلاعاتی ندارم اما فکر میکنم از عینک زدن خیلی بهتر باشه

آره منم همش بهش میگفتم بابا چه کاریه ؟ انقدرم سخت نیست که خودم نتونم آماده کنم
آره فکر کنم خیلی سخت نباشه

مژی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

خدا قوت عزیز
مبارک باشه هدیه ها
ایشالله پر برکت باشه
والا تو لیزیک نزدیکام انجام ندادن دوستم انجام داد که خیلی جزدیاتشو نپرسسیدم
ایشالله به سلامتی باشه

قربونت گلم
آره خواهرم هم انجام داده ولی خیلی میگه سخت نیست ولی من میترسم

سمانه شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://Asemanedeit.blogfa.com

سلام من لازک کردم خیییلی عالیه دنیامو تغییر داد انگار دوباره زنده شدم
اصلا سر عمل درد و اینانداری که هر کدوم ازچشات 5 مین میشه کلا بری تو و برگردی حدود 20 مین میشه
بعدشم تا عصری تار میبینی و اما بعد از اون من تا یه هفته سردرد و چشم درد شدید داشتم و با یه قرصی که دکتر بهم داده بود کمی بهترمیشد نور اذیتم میکرد و ازالان به فکر یه عینک دودی باش که دور تا دور چشتو بپوشونه
و یه پتو برا ینجره اتاق خوابت که بیچاره نشی اما بعد سه روز همه چی کم کم بهتر میشه و تا 2 هفته زندکی رو روال عادیه منتهی از اشک مصنوعی باید استفاده کنی صبحا اروم چشاتو باز کنی و اینکه تا دو روز بعد از عمل حمام نری (برا من مثل کابوس بود) بعد از عملم یه چیزی مثل لنز میزارن رو قرنیه که حالت بانداژ داره اما تو نمیفهمی خیلی هم بدون درد و بازم نمیفهمی در میاد
موفق باشی

وای دوست گلم چقدر خوب توضیح دادی
مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد