روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

459 قبول شدم

من تا الان هر چی دوره برای کارم رفتم همه رو با نمره صد و نتیجه ی عالی قبول شدم 

ولی این دوره خیلی استادش بد بود ، تهرانی بود و برای چند دوره کلاس مجبور شده بود چند هفته از خانوادش دور باشه و ظاهرن همین خیلی عصبیش کرده بود ، از صبح تا شب هم براش تدریس گذاشته بودن ،خلاصه بلا نسبت شما رفتارش سگی تمام بود. سر امتحان هم به هیچ سوالی جواب نمیداد، دورههای قبل اصلن اینجوری نبود استید ، به هر حال این دوره های پیش نیاز هم هستن و ممکنه یه چیزی تو دوره های قبل که کامل بلد بودی تو این دوره ادت بره ، برای حل مسیله مهمه ولی ربطی به این دوره نداره و استادها کمک میکنن و گیر نمیدم ولی این جناب دوبارکه من صداش کردم ، عین هر دو باره برگه سوال رو از دستم کشید و گفت پاشو برو بیرون !!!!! و تو تاریخ تحصیلات و دل کل حتی کلاسهای آزادی که من رفتم همچین چیزی یعنی فاجعه

امتحان رو بد ندادم فقط یه چیزی بهم میگفت باهات لج کرده 

الان هم سر مرز قبول شدم

ولی قبول شدم

خداروشکر

نظرات 6 + ارسال نظر
آمارین چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

همون قبول شدن مهمه

آره والا راحت شدم

فافا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.manonafasiim.mahtarin.com

بازم به خیر گذشت مجبور نیستی باز ریختش رو ببینی
از این به بعد ادرسم میزارم عزیزم
به فکر خودت باش یه کمی

آفرین دختر خوبم
آره دیگه تموم شد فقط تنها وظیفم فحش دادنشه

مژی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

ببخشیدا اما عجب بیشعوری بوده
بازم خدا روشکر که قبول شدی

مژی آره خیلی بی تربیت بود

یاسی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://yasi20.blogfa.com/

سلام سارا جان
تبریک میگم انشالله در تمام دوران زندگی موفق باشی

مرسی دوست خوبم

مینا(از هر دری سخنی) شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام خانومی چطوری خیلی وقته ازت بی خبر بودم خوشحال شدم که قبول شدی
ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم

عزیز دلم خوبی خانمی؟

عشق ابدی شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ http://sh-m-eshgh2013

سلام وبت خیلی قشنگه اگه میشه به وب منو همسرمم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد