روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

450 رزمرگی های ما

خواهری به خاطر جریان جداییش ( که البته هنوز هیچیش معلوم نیست) تصمیم گرفت بجای انیکه این همه قسط های خونه ای رو بده که به نام همسرشه و هیچیش بهش نمیرسه واسه خودش خرج کنه، یعنی این بشر حدود ده ساله که شاغله ولی هیچیه هیچی واسه خودش نخریده ، یعنی میگم هیچی باورتون نمیشه ، دوره ش کردیم که واسه خودت یه لبتاپ بگیر ، پنجشنبه ای همسری رفت یه دونه لبتاپ ایسر خوشکل واسش خرید ، حالا هم دارم رو مخش کار میکنم گوشی بگیره ، گوشیش از این نوکیا 11دوصفراست  ، خلاصه کارت بانکی که حقوقشو توش میریزن رو ازش گرفتم نمیذارم جایی بجز واسه خودش خرج کنه

آخه سر جریان جدایی همسرش حتی به نیم دنگ خونه هم راضی نمیشه که به نام این کنه!!!!!!!

امشب داریم میریم چشم روشنی نوه ی عموی همسری ، ماشالا همینطوری مراسم دارن ، 4 تا دخترن همینطور پشت سرهم عقد و ازدواج و بچه ، تازه تداخلی هم داشتن ، یعنی مصادف با عروسی یکی ، زایمان اون یکی باشه  یعنی بیچاره  ما ، این مدت سرویس شدیم بس که کادو بدیم ، خانواده ی همسری هم کلن تپل کادو میدن !

دلم یه گوشواره ی ظریف واسه سوراخ جدیده گوشم میخوام مثلن اینا :

 

اولی یا دومی ؟ فکر میکنم اولی گوش رواذیت میکنه زمان خواب ، کسی تجربه داره؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
حرف های بی مخاطب شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://valium.blogsky.com

از گوشواره سمت چپیه استیلشو دارم خوبن. البته یه سوراخ دارم...

تاکی خانما باید به خودشون انقد بی توجه باشن؟

آره منم بدلشو دارم
بخدا خواهر من گناه داره
مرسی که سر زدی دوست عزیز
خوش آمدی

فافا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

افرین به تو میگن خوواهر خوووووب
من از اولی دارم چندبار که انداختم باهاش خوابیدم من رو اذیت نکرد دیگه گوش شما رو نمیدونم اذیت کنه یا نه

وای چه خوب که خیلی دارن
خوشحال شدم
باید بگیرم خوااااااااااااهر

amarin شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

من دقیقا اولیو دارم.اصلا اذیت نمیکنه.بشرطیکه پشتت بلند نباشه.
خوب کاری میکنی برای خواهرت چیز میخری.کاقعا که چه شوهر ظالمی داره.
با موبایلم خبلی واجب بودجواب بنویسم

عزیزم جدی
ولی تو حتما خیلی خوب خریدی البته الان هم که اومده پاین
پس بیفتم تو کار خریدش آمارین جونم
آره شوهرش فقط زمان دوستی براش میمیره بحث منافعش که میشه از هیچی نمیگذره که هیچ حقشم نمید حتی!!!!!!!!!

فهیمه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

کار خوبی کردین دختر جان من میدونم خواهرت هم مثل من دلسوزه شوهرش بوده خدا شوهرشو سر عقل بیاره
من تجربه این گوشواره هارو ندارم ولی خیلی دوستشون دارم

آره ولی آخه دلسوزی هم حدی داره بخدا
آره گوشواه های خوشکلی هستن

bahar یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد