روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

447 آزمایش

دفترچه بیمه هامون رو گرفتیم ، همسری که سابقه ی بیمه داشت چند سال ،ولی یه مدتی بود قطعش کرده بود ، منم که الان اولین ماه از سابقه ی کاریم محسوب میشه 

رفتیم آزمایش ژ نتیک ( ا هو ا ز ) چون ما هر دومون مشکوک به مینور هستیم و با خوردن آهن  و آزمایش خون مجدد هیچی قطعی نشد ، واسه اینکه خیال خودمون راحت بشه ،چهارشنبه اول وقت رفتیم ، مامان هم اومد همراهمون  

من مطمئنم جوابشون خوبه و مشکلی نیست ایشالا  

آه  تو حین و بین رفتن به بهداشت و آزمایشگاه و اسناد پزشکی ، هر دکتری نتایج قبلی رو دیده بود گفته بود اصلا لازم نیست این آزمایش رو بدید 

این روزا من و هم

همسری چند تا فیلم دیدیم ( گرچه که همسری از فیلمای ایرانی خوشش نمیاد  چون تو پذیرایی پخشش میکردم اونم دنبال میکرد)

برف روی کاجها : 

خوب بود من از سبک جزئی نگری تو فیلمها خوشم میاد ،داستان و ماجراش و کمی و کاستیاش و اینکه چی میخواست بگه مهم نیست خوشم میاد که اون قسمت از داستان رو نشون میداد که کلی رزمرگی توش بود ....  

دومیش "پل چوبی" بقود : سیاسی بود ، زیاد به دلم ننشست با اینکه رادان و افشار رو خیلی دوستشون دارم   

سومی "حوض نقاشی" بود : انقدر که ازش تعریف شنیدم در اون حد نبود .ولی عاشق سهیل شدم  

نظرات 4 + ارسال نظر
bahar جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

مژی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ http://we-life.persianblog.ir

مطمئنا که هیچ مشکلی نیست و ایشالله به زودی یه نی نی سالم و خوش قدم در دل سارا جونیم خونه کنه
من دوتای اولی رو ندیدم اما خدایی عاشق حوض نقاشی شدم بیشتر بخاطر بازی شهاب

کلن مژی نمی دونم دلیلش چیه ولی خیلی کم پیش میاد که فیلم ایرانی منو راضی کنه همیشه هم سر و دست میشکنم واسه دیدنشون تازه

a n o o شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

دقت کردی چقدر غلط املایی داری؟ یا بهتره بگم اشتباه نوشتاری!!!

انو بخدا دو کلمه که میام اینجا بنویسم این همکارام چنان کله ها رو میارن تو مانیتور من،منم فقط با سرعت نور مینویسم و فرار میکنم از محل

فافا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

قرص اهن میخوری سعی کن با ابمیوه بخوری بهتر جذب میشه بعد از خوردنم حداقل تا یک ساعت چایی یا چیزای کافین دار نخور ایشالا مشکلی پیش نمیاد

قربونت ولی فافاجونم مادیگه قرص آهن نمیخوریم باخوردنش فاکتورهامون تغییر نکرد
ولی ضررکه مداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد