روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

423 زولبیا و بامیه

هنوز زولبیا و بامیه نخریدیم ، خو چه وضعیه؟؟؟؟

بابا سیزدهمه یعنی چی از همسری شاکیم

همسری چند روز پیش یه زبون و مغز گوساله خریده بود . حالا اموز گذاشتم تو زودپز که پخته شه دارم سرچ میکنم ادامه کار باید چیکار کرد ، آخه اولین باره دارم درست میکنم. تازه کلی ازش میترسم ، همسری شستش

نظرات 9 + ارسال نظر
امین دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ http://over.blogsky.com/

آخی

:(

رویا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ http://funcityroya.mihanblog.com

سلام خوبید ؟

از وبلاگتون بازدید کردم،اگه وقت کردید یکم روی قالبش کار کنید اما در کل خوبه
من در زمینه سرگرمی و مطالب عجیب و خنده دار فعالیت میکنم،اگه دوست داشتی به منم سر بزن،ضمنا میتونی عضو هم بشی

مژگان یک دنیا عشق سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ

الهییییییییی خودت بخر خوبببببببببببب
مغز رو تو زود پز گذاشتی له میشه کهه

مژگان مغز که نه
زبون رو گلم:)

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

اصلا تا حالا کله پاچه نخوردم
اصلا خوشم نمیاد
اما امیدوارم شما دوتا خوشتون بیاد
نوش جونتون

من کلپچ دوست ندارم
ولی زبون و مغز دوست دارم سمیرا جون

فافا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

وای منم انقد از این جسدا که می خورن بدم میاد

جسدا؟
فافا :)

آمارین سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

ساراااااااااا مغز بدبختو انداختی توی زودپز؟
تا الان منفجز شده حتما:))
روی شعله ی گاز با یه پیاز و زردچوبه میپختیش بعدم توی روغن کم سرخش کن. وای محشره. من عاشق مغزم بعدم ساندویچ بشه که عالیه

نه نسیم زبون رو
:)
دستور کاملشو ازت میام میگیریم گلم

رزماری چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ق.ظ

الآن میخوای همسر رو بزاری تو آمپاس که بره برات زولی بولی بخره ؟
آفرین به ایم جرات که خودت داری می پزی

آمپاس نه آمپاااااااااس
:)

فافا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

منظورم همون زبون مغز بود من کلا به مرغ گوشت...میگم جسد همیشه هم به همسریم میگم من داخل فریزر مثل سردخونه حیوانات نمیکنمااااااا

الهی
خو چی بخوریم فافا ؟
اینا رو نخوریم همش سبزیجات؟
وای تورو خدا اینجوی گفتی داره حالم از فریزرمون بهم میخوره بخدا
:(

اسمارتیس@رها چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ق.ظ http://rahaaa.blogsky.com/

نوش جونتون
مااون قسمت جلوی زبون رو بعد پخت گاهی باریک حلقه حلقه می کنیم و تو روغن سرخ می کنیم
خیلی خوب میشه

وای آره خوشمزه میشه این سری همین کار رو میکنم رها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد