روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

408 بن بست فکری

نمیدونم والا بخاطر خاله پری هستش ، یا اوضاع گل و بلبل م م لکت! که من دیروز سراسر دپرس  بودم. کلن احساس بیهودگی و همچنین بیچارگی مفرط میکردم

رای که ندادیم چون دلمون نمیخواست و همچنین هیچکی رو تشویق به دادن یا ندادن رای نکردیم . ولی اکثرن به روحانی رای دادن، دیروز ولی کلن حواسمون به انتخابات بی تقلب بود ،برخلاف 4 سال پیش که همه چی انگار چشم بندی بود و یه خواب!

یادمه تازه ازدواج کرده بودیم هنوز سه ماه نشده بود ، خواهری و همسرش با  یه کله پاچه مشتی برا صبحونه اومده بودن پیشمون و داشتیم اوضاع رو بررسی میکردیم.....

 من همیشه از سرعت گذر زمان تعجب میکنم ، چقدر لحظه شماری کردیم که این 4سال نکبتی تموم شه ، تموم شد ولی به تموم شدن خودمون هم نزدیک شدیم ، اطرافیانم همه از لحاظ روحی ویرانن ،تفریحات کم و گرون شده ، خدایی تو این مدت خیلی ها رو دیدم که مرتب به روانپزشک سرمیزنن...

الان که دارم مینویسم روحانی 50درصد آرا رو بدست اورده

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد و سمیرا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

و الان که من کامنت میذارم روحانی رییس جمهوره
خدا رو شکر
قدم رنجه بفرمایید خونه ما
قول نمیدم نمک گیر نشین
اما گناه داریما

چشم عزیزم
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد