روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

407

از  دیشب همسری تو خودشه و کلی استرس داره ، خیلی ناراحتم براش ، همیشه اون منو آروم میکنه حالا خودش دچار مشکل زدگی شده  دیگه،خوب با این اوضاع گل و بلبل بهش حق میدم.

فارسی 1 از شنبه کلن سریالای جدیدی پخش میکنه ، منو همسری منتظر مدرن فامیلی هستیم گرچه که کلی از فصل یکش رو با هم دیدیم. خلاصه منتظر سریالای طنزشم ولی نمیدونم چرا هرچی تلاش میکنم ابداً از دوبلوراش خوشم نمیاد و منو مستقیم میبرن تو کلمبیا!!!!!

جدیداً کوزی گونی و خرم رو هرشب ، قهرمامان یا جمعه یا سه شنبه و نظم وقانون هم پنج شنبه ها دنبال میکنیم.

خیلی وقته که تفریح نداشتیم.

دیروز یه خانم از کاندیدهای شورای شهر اومده به همسری میگه میشه از تابلوی روان دفترتون برای تبلیغات استفاده کنیم؟ همسری هم رک بهش گفت نه متاسفانه!!

 خو چی بنویسم؟اتفاقات من حول این چیزا میگرده!

چه مدتیه تو فکر بچه افتادم، البته به تنهایی و بون همسر  ، هیچ تصمیمی نیست کلن فقط به بچه ها و بزرگ شدن و مراحلش فقط فکر میکنم . سخته ولی مگه میشه کسی نخواد ؟ من به همه گفتم دوتا پشت سرهم میخوام ، دوست دارم با هم بزرگ بشن . مامان میگه: لطف کن یه دونشو بیار ، دومی پیشکش


نظرات 8 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

من که فقط حوا رو میبینم اونم دست پا شکسته
میگم حالا که تصمیم گرفتی تنهایی بچه دار بشی هاگ پخش کن شاید زودتر جواب بگیری:دی

نسیم خدا نکشتت
کر کنم تنها روش موثر همینه

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

ایول به قاطعیت همسرت
خوب خدا رو شکر که اوضاع بر وفق مراده

آره از این برنامه ها خوشش نمیاد

a n o o سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

خیلی وقته دیگه این شبکه رو نمیبینم! الانم که دیگه یوتل نداریم!!!
مامانت واقعا راست گفته سارا! خب چشم انتظارن!!!! ولی واقعا سخته! منم مدت کوتاهیه که حداقل سعی میکنم بچه هارو درک کنم! مثلا سعی میکنم به یه بچه که توو خیابون میبینم لبخند بزنم فقط در همین حد!!!!
همسریت حق داره! وای به روزی که این مردا روحیه اشونو از دست بدن! البته که برا من و همسری برعکسه! کسیکه همیشه روحیه میده منم و همسری نقش اون شخصیت تو گالیور رو داره که میگفت "من میــــدونم!!!"
ولی وای به روزی که من روحیه ام تموم شده باشه و تا بخوام خودمو شارژ کنم جونم در میاد!!! هیشکی هم نیست بهم روحیه بده جز دوستای وبلاگی!!!!!!!!!!

آره برا من یه شبکه ی مرده بود ، بخصوص که از بی سریالی زمزمه رو هم حذف کرد.
وای سخته آنو من نمیتونم همیشه تکیه گاه باشم
عزیزم خودم همیشه برای روحیه دادن بهت آمادم

مژی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

بنازم مامانتو
خو راست میگه
اولی رو بیار تو
منم خرم و لامیا رو میبینم
فارسی وان نداریم
انشالله که روحیه همسرت هم درست میشه
آقایون هم هرچند وقت یکبار مثل خانما میریزن بهم اما با فاصله بیشتر

مامانمر کلن هنوز نوه نداره مژی خواهرم که زودتر از من ازدواج کرده که!!!!

پرتو پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://par2.blogsky.com/

من هنوز موفق نشدم خانواده مدرن رو ببینم....
اگه فرندز و نیوگرل رو ندیدی حتما ببین
کمدی و جالبن

*
2 تا باهم خوبه ولی باید نیرو کمکی داشته باشیا

عزیزم خیلی دلم میخواد ببینم وقت نمیکنم

بهزاد و سمیرا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

صواب داره بیای پیش ما بابا
گناه داریمااااا

این چند روزا این دور و ورا نبودم گلللللی
چشم

فهیمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

عزیزم حتما اینکارو بکن بعدا تو استرس میافتی ها از همین امروز برو تو پروژه بچه

چی بگم والا

maryam جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://baran-refaghat2013.blogfa.com/

وبلاگ بسیا زیبا و جالب داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی
منتظرم
http://www.blogsky.com/images/smileys/027.gif

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد