روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

389 My Favorites

شده تا حالا از بچگی از یه هنرپیشه ، خواننده، یا ........خوشتون بیاد و دیدنش همیشه براتون خوشایند باشه ، همیشه تو لیست اسامی فیلما دنبال اسمش بگردین ؟؟؟؟؟؟

اون آدم برای من " پارسا پیروزفر" هستش. همیشه احساس کردم خیلی با شخصیته ، خیلی گزیده کاره ، خیلی خوشکله!!!!!!!!

اولین فیلمی که ازش دیدم "اعتراض" بود که نقشی به نام قاسم داشت ، بعد "دختران انتظار"  دیگه  بعدش "پری" ، "عروس خوشقدم" ، "ضیافت " و .........

اون موقع ها دلم خیلی خیلی میخواست "شیدا" رو ببینم یه روز یادمه دوستم بم زنگ زد گفت: امشب شبکه 3 پخشش میکنه ،که اتفاقاً همون شب کلاً کانال 3 قطع شد و من به شدت غمگین بودم..ولی بعداً بلاخره دیدمش

دیگه بعدش "اشک سرما" ، " زن زیادی" و " مهمان مامان"  رو دیدم ولی هیچوقت "دختری به نام تندر" رو ندیدم.

بازم فیلم و سریال بازی کرده ولی از حوصله اینجا خارجه. حتمن خودتون خیلی از کاراشو دنبال کردین.

چند روز پیش بی بی سی فیلم " وقت چیدن گردوها" رو پخش کرد و منو برد به روزایی که در به در دنبال فیلمای پارسا میگشتم و این فیلم رو نتونستم پیدا کنم و خیلی خوشحال بودم از دیدنش.




نظرات 7 + ارسال نظر
مژی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

منم ازش خوشم میاد
اما بازیگیری که خیلی دوستش داشتم شهاب حسینی بود
آخ آخ

الهی

a n o o یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ق.ظ

آره! برا منم بوده ولی الان دیگه خیلی به اون شدت نیست! محم.درضا فرو.تن

فروتن هم آره ولی پارسا یه چیز دیگست

bahar یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

برای منم شده که به یه بازیگر و یا خواننده خیلی علاقه داشته باشم و کارهاشو دنبال کنم کارهای شادمهر رو دوست داشتم فیلماشو آهنگاشو مجله و هفته نامه که در موردش باشه خریده بودم

الهی آرخ شادمهر چقدر اون موقه ها دوستش داشتیم

آمارین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

دختری به نام تندر رو دیدی بلخره یا نه؟ وای من عاشقش بودم. چقد توی اون فیلم قشنگ بازی کرده بود. فک کنم سه بار رفتم سینما دیدمش. دانشجو بودیمو بیکار و بلیط 300 تومنی
یادش بخیر چه روزایی بود. اره منم خیلی دوسش داشتم. شیدا رو هم هیمنطور. کلن از بازیش خوشم میاد. خصوصا وقتی که عاشقه. صحنه های بازیش توی سریال وای بازم اسمش یادم نمیاد. همینکه جعفری جوزانی ساخته بود. عاشق لیلی میشه دختر گرجیه. اونجایی که توی جنگلای شمال بودن رو خیلی دوس دارم. چشمام جون میده برای عاشق شدن:)))
من اگه بخوام بگم یه لیست برات ردیف میکنم. بگو عاشق کی نبودم. از بس عشق فیلم بودم از بچگی. اولیش پورعرب بعد شکیبایی بیژن امکانیان وای دیووونش بودم:))))
2

وای نسیم عاشقتم آره درچشم باد رو میگی دیگه
خلاصه مثل خودم کله شقی تو............

فنچ بانو سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااای که این پارسا پیروزفر عشق منم بود:))

جدی؟؟؟؟؟؟؟
خدا من همیه عاشقش بودم

فنچ بانو سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

مااااااااااااااااادر جاااااااااااااااااان:))))))) الان رفتم تو لینک ویکی پدیایی که دادی بگو چی شد؟؟؟ این که روز تولدش با من یکیه که:))))) با اختلاف 14 سال!

عزیزم منم به شناسنامه کلن دو روز ازت برگترم
من
20 شهریور 65 هستم خانمی

سمانه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام عزیزم اگه بگم که وجه مشترک منو تو چیه شاید واست جالب باشه منم عاشق قیافه و ژست پارسام که اگه باورت بشه شوهری دارم که از لحاظ قیافه 95 درصد به غیر از دندون کاملا شبیه پارسا پیروز فره

واااااای جدی؟
من خیلی مشتاقم عکس همسرتو ببینم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد