روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

388 دندونپزشک

من تازه امروز بعد از سالها وبلاگنویسی نشستم پستهامو موضوع بندی میکنیم و چقدر سخته. 

 

روزا دارن از پی هم میگذرن  ، یکشنبه که تعطیل رسمی بود ، منشی دندونپزشکم وقت داه برای همون روز ، همسری گفت :یعنی روز تعطیل هستن؟ تماس بگیر بپرس ، اشتباه نکرده باشه. 

گفتم اینا 29 اسفند بودن تو مطب ،حتما روزای تعطیل رسمی بجز جمعه ها میان . خلاصه سروقت رفتیم و دیدیم تعطیله نمیدونستم بخندم یا گریه؟ 

خلاصه رو پیغامگیر مطب کلی انتقاد کردم. فرداش منشیش زنگ زد حسابی معذرت خواهی کرد و یه نوبت دیگه داد که رفتم.  

من ابداً از دندونام راضی نیستم همشون یه مشکلی دارن بخدا حسابی ازشون مراقبت میکنم ، دکتر گفت تو بزاقت یه آنزیم نداری  ..... خیلی ناراحتم، از دستشون خسته شدم، کسی  ین شما هست که انقدر مشکل دندانی داشته باشه و همیشه دندونپزشک لازم باشه؟ 

 همسری هم که متاسفانه چندروز پیش اومده نصفه شب آب بخوره در یخچال میخوره تو دندونش یه کوچولو از دندون جلوییش میشکنه!!!!!!!!!!!! 

الان هردومون میریم و میایم دندنپزشکی........ 

چهارشنبه هم از 8 شب تا یک  همسری درگیر بیمارستان بود ،ناخن پای پدرشوهری رو تو اتاق عمل براش کشیدن  ،که خیلی نگرانش هستم چون دیابت داره و زخماش دیر خوب میشه 

خلاصه باید امروز حتمن یه حالی ازشون بپرسم .

دیشب کانال تهران تی وی ، فیلم "یکی از ما دونفر" پخش کرد که من به نیم ساعت آخرش با کلی تبلیغات طولانی رسیدم  : 

نظرات 5 + ارسال نظر
bahar جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

ایشالا مشکل دندونات زود خوب بشه

مژی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

آره خواهرهست
من
بخدا دیگه موندم چکار کنم با این دندونام
یعنی هر دودنی 3 دفعه منو برده دندون پزشکی
تازه بعد این همه مکافات و خرجججججججججججججججج پشتش شکست

الهی
فقط من درک میکنم
بخدا منم همینطورم

مژگان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://sarinavahid.blogfa.com/http://

سلام سارا جون
مننننننننن که کلا دلم میخواد دندونام رو بکشم مصنوعی بذارم
خسته شدم از اینهمه عذاب - خرج - و درد همیشگییییی و

ایشاالا مشکل هممون حل بشه
فکر کردم فقط خودم این بلا سرم اومده

آمارین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

اوففف من که دندونام خیلی خیلی مشکل دارن. یادمه سه سالم بود اولین بار رفتم دندون کشیدم.
منم مرتب مسواک میزنم نخ دندون میکشم اما فایده نداره. چند سالی هم هست که حساسیت دندونی دارم و لثه هامم تحیلی رفته که این یکی از مزایای ارتدونسیه.:(
خیلی وقته ماهوااااره دیگه فیلمای جدیدو نشون نیمده. اونهمه تبلیغشونم ادمو دیووونه میکنه.
من اونو دلم میخواس ببینم که پارسا پیروزفر و معتمد اریا و نگار جواهریان بازی میکردن. دختره مریض بود یادم نیس اسمشو. ادد روز اول عید تی وی خودمون پهشش کرد

"اینجا بدون من" رو میگی نسیم

پریسا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ http://new5664.persianblog.ir/

سلام حرف از دندون نزن که دلم خونه اخه من نه حدود بیست سال پیش رفتم ارتدنسی کردم دکتر نامرد هم بجای درست کردن دندونا مینای اونا روسابیده که کنار هم جا بشن
الان من بینوا فقط دوتا دندون جلوم رو 4 بار پر کردم خودت فکر کن بقیه چطورین

الهی
ایشالا دیگه مشکلت حل شده شما هم دوست عزیزم
من که کلی از دستشون شاکی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد