روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

381 هفت سین ما

از لحظه شروع تعطیلات آخر سال که ۲۸ باهشه تا سیزدهم ُ من از گذشت ثانیه ثانیش ناراحتم ُ نه که گم حالا داره همش خوش میگذرهف حس میکنم دیگه بعد از تعطیلات همه چی جدی میشه و همه به کار و زندگی قبلیشون مشغول میشن و دیگه رفت تا یه سال بعد که دوباره چند روز تعطیلی باشه پشت سر هم و هوا خوب باشه و همه بیکار باشن و بهااااااا ر باشه .... 

چه میدونم والا ،دوست ندارم زود تموم بشه.... 

امشب قوم الظالمین (خانواده شوهر) رو دعوت کردم ، زرشک پلو با مرغ و سوپ آماده کردم ولی همه کارها انجام شده تقریبا.خدا کنه خوب بگذره 

هفت سین 92: 

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام عزیزم سال نو مبارک باشه .ببخشید تلفن خونمون از اول فروردین قطع شده به خاطر همین نتونستم بیام و سر بزنم هفت سینتون خیلی خوشگله مبارک باشه ان شالله مهمونی تون هم خوب بگذره .الان من از خونه برادر شوهرم دارم براتون نظر می ذارم .راستی یه روز قبل از عید وبلاگ درست کردم ولی خیلی مشکل داره ممنون می شم بعدا" که مشکل تلفن و اینترنتم حل شد کمکم کنید آخه من تا حالا وب نداشتم دوست خوبم .فعلا" بای دارن صدام می زنن .

مژی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

ای خواهر
تو هم به چه چیزایی فکر میکنی
حالا از همین تعطیلات که هست استفاده کن تا بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد