روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

375 روزای آخرسال

کلاً من آدمیم که اگه احساس کنم از بقیه عقب افتادم تو چیزای کوچیک بخصوص دچار استرس میشم و این قصه این روزای منه، نه مثلا دانشگاه و کار و ..... نه ، مثلا توی خونه تکونی که الان اوضاع خونمون حسابی بهم ریختست و حالا هی شما بیاین بگین کارام تموم شده ، همه جا رو شستم، خونم بوی تمیزی و بهار میده ، به فکر چیدن هفت سینم ، اون وقت خونه ی من همه جاش بهم ریختست و حسابی کار داره

اومدم بگم نامردا بسه دیگه، به خاطر خدا یکیتون حداقل بنویسه منم کار دارم

حالا هم همسری که مونو رسوند دفتر دوباره برگروندمش خونه رنگ بزنه شاید دگه تموم شد

نظرات 11 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

سارا جون مگه قبلا بهت گفته بودم؟
یادم نیس والله
گفتم که اگه رام نبود حتما میومدم. چون خونواده م مشکلی ندارن اما با رام...
به هر حال نهایت محبتت رو رسوندی.

آمارین سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

نترس بابا من زود شروع کردم اما هنوز کارام تموم نشده. تا روز اخر من کار دارم ببین کی گفتم

ایشالا

بانو سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

مطمئن باش همه تا آخرین لحظه کار دارن...

چه خوب

مریم و محسن سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://salysky.persianblog.ir

خودتو ناراحت نکن حالا وقت هست

اعظم سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام بابا این همه نگرانی نداره باور کن من دو ماه پیش سفارش دادم کابینت های آشپزخونه رو عوض کنم تازه آقا هفته قبل آوردشون ٍبا کلی غر و ناراحتی که کار دارم و اینا بعد از سه روز هم نصبشون کرد تازه هنوز در ۴ تا از کابینت ها رو نیاورده نصب کنه میگه به خاطر نوع چوب و رنگ کابینت هاس که باید از تهران بیاد و کلی حرفای الکی دیگه منم از غصه همون جور ظرفا رو بدون در چیدم تو کابینت کاش می شد آشپزخونه منو ببینی شده مثل سر کچل دلم خوش بود برای عید آشپزخونم تمیز میشه پس ببین فقط شما نیستی که کارت مونده منم کار دارم خیلی زیاد

الهی
ایشالا بیاره تموم بشه
کلا اگه کاری واسه بعد سال تحویل بمونه دیگه ذوق و شوق آدم واسه انجام از بین میره
البته من که اینجوریم

سپیده (باران عشق) چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

الهییییییییییییییییی
عزیزم حالا غضه نخور، ولی من اصلا خونه تکونی ندارم {سپیده با لبخند شیطانی}
انشاله زودتر تموم میشه به خدا اگه یه روز کامل دوتاتون همکاری کنید تموم میشه هااااااااااااااا
این دفتر رو یه روز بی خیال شین خوووووووووووو

آره ولی اون روز نمیرسه سپیده

a n o o چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

بیا منو ببین!!! درسته خونه تکونی نداشتم اما خونه امو به مرز خونه تکونی رسوندم! اگه بدونی چقدر کار دارم!!! همرو هم گذاشتم از جمعه شروع کنم! کلی کارهای نیمه تموم برای خونه که قراره تازه جمعه شروع کنیم به انجامش! دو سه تا سفارش هم هنوز نیاوردن!!! از جمله میز تی وی و ویترنش!! فک کن!!!
اصلن استرس نداشته باش!! مگه چی میشه؟! میدونم کارای دفتر زیاده اما یه روز رو برای خودت توو خونه و کاراتو برنامه ریزی کن حتی اگه اونروز 29 باشه مهم نیست!!! مهم اینه که وقتی توو ذهنت برنامه بچینی خیالت راحت میشه!!!

آنو ایشالا کارای خونتون مثل ما نمونه و زود تموم بشه
دوستت دارم خانمی
مرسی از دلداریت

مینا(از هر دری سخنی) چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام دوست جونی من یکی تازه از عروسی خواهرم تموم شدم و باید یه دستی به سر روی خونه بکشم قصه نخور همچین راحت هم نشستم که نگو

الهی
عزیزم تو امسال نی نی داری عذرت موجه خو
من چی؟؟؟؟

اطلسی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

من که هرجایی رو نگاه میکنم باز خورده ریز هست!میدونی خوبیش اینه که اخر کاری همشو اکی میکنی و تممممیییز.ما باز روز اخر باید یه دستی بکشیم!

عروس شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

سلام ساراجون
نه بخاطر خدا هاااااااااااااااااا ، بخاطر حقیقت میگم ، خونه تکونی نتونستم بکنم ، دو سه جای خونه هم که حسابی بهم ریخته است ، بی خیالش شدم ، البته با آرامش انجام میدم عزیزم
ولی نه با استرس و ناراحتی ، با یه وروجک 4 ساله و دست تنها ، همسری که صبح زود میره و آخر وقت میاد ، تازه هفته ای دو سه شب هم نیست ، نمیرسم خونه رو بتکونم والااااااااااااااا
راحت باش

عزیزم
راست میگی با بچه واقعا سخته و وقت گیر
ولی امیدوارم تا الان تمومشون کرده باشی
راستی خسته نباشی

::.. شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ http://farzan3h.blogfa.com

وای کلی از کارای منم مونده

منم همینور
ایشالا ود تمومشون کن گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد