روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

357 سریال و the american music awards 2012

دوست دارم بنویسم ولی از چی و از کجا نمیدونم. اوضاع اقتصادیمون هیچ خوب نیست و بدمدل تو فکریم ....

درپناه تو دیشب تموم شد و من کلی دلم گرفت، اصلا شبا وقتی میخواستم برم خونه انگار هدف داشتم ، نه که برا اولین بار بود میدیدمش!!!!!!!!!!!ولی لحظه لحظش برام خاطره بود و یادآور دوران شیرین کودکی و اینکه چقدر آرزو میکردیم بزرگ بشیم و مهم

  بچه که بودم فکر میکردم اگه دردسر و مشکلی هست برا الانه و بعدنا که آینده بیاد همه چی تغییر میکنه و چه خیال خامی بود و چقدر بازم الان به آینده امیدواریم هممون.

بگذریم.امروز ناهار نداشتیم من و همسری به صرف ماکارونی تلپ شدیم خونه مامان اینا. از خواهری چند روزه خبری نیست

راستی باز تعطیلی ، خوش به حال قشر حقوق بگیر تهرانی اونایی که تعطیلن ( نه شغل آزاد که تو این اوضاع اجاره مغازشو هم به سختی درمیاره اگه یه روز نره سر کار) . تو فیس بوک نوشته بودن : امسال حوصلمون سر رفت همش تعطیل بود که!

تورو خدا نیاین بگین اِله و بِله ، هوا آلودست و مریض شدیم و اینا ، بالاخره خیلیاتون خودتون محل زندگیتون رو انتخاب کردین که تهران باشه .

امشب از من و تو سریال "داستانهای خانواده فوسایت" رو داره که دوقسمت اولش خیلی به دلم نشست .

*از این تپراک و صداهای جدیدشو ادا اصولاشون به شدت خسته شدیم دیگه بابا . اَه

** یعنی این جاستین تو مراسم امریکن موزیک اواردز 2012 همه ی جوایز رو درو کرد هااااااااااااا. وای خیلی مراسمش با حال بود


کریستینا چقدر چاق شده بود :


نیکی میناج چقدر جلفه ولی بدم نمیاد ازش :

 جاستین و مامانش :

نظرات 4 + ارسال نظر
مژی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

وای منم هوس کردم سریال ببینمممم
هیچی هم در دسترس ندارم جز لاست:)
آنتن هم که نمی تونم کامل ببینم آخه بابام خوشش نمیاد

بانو شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

عزیزم ما الان می خندیم و خوشحالیم.. چند سال دیگه که انواع و اقسام مریضی ها رو گرفتیم چی..... :((
وقتی نفس می کشیم انگار یه عالمه هوای سنگین میره تو ریهامون.. باور کن...
ما که اصلا دوست نداریم تهران باشیم... حتی تو دو سه تا شهر دیگه پیگیر شدیم که نقل مکان کنیم...

عروس دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

وا......ی منم سریال
بخاطر کوچولوم نمی توم راحت تی وی ببینم ـ از بس سوال میکنه قاطی میکنم

آمارین پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

دیدی جاستین هرجایزه ای که میگرفت چقد از خدا تشکر میکرد؟ کلن همه شون همینجور بودن. خیلی برام جالب بود
از نیکی میناژ متنفرم. این عکس آگیلرا بود؟؟؟؟؟؟؟ چقد چاق شده/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد