روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

348 خرچنگ خورون !

با دیدن آشپزی های جیمزآشپز تو شبکه "می شف" که هی خرچنگ درست میکرد به طرق مختلف ، همسری هی دوست داشت بخوره و من میگفتم حرامه و این حرفا . تا اینکه رفتیم آبادان و به وفور بود!

همسری و شوهرخواهری  آخرش خریدن. فروشنده پاکشون کرد و آوردیمشون خونه. تا اینکه بعد از سفر ما به تهران ،واسه پنجشنبه همسری زنگ زد به شوهرخواهری قرار  گذاشت. من و خواهری که از این غذا فراری بودیم ولی این دونفر بساط منقل رو تو بالکن راه انداختن و خرچنگها رو کباب کردن و با نمک و نارنج خوردن و گفتن خوشمزست........


*لازم به ذکره که همسر من آدم معتقدیه و پدرشون روحانی بزرگی تو شهرمون هستن .همسری میگه تا یه مدت پیش خیلی از این ماهیا و کوسه موسه هایی که الان آزاده خوردنشون تو ایران ، تا یه مدت پیش حرام بوده !!!!!!!! چون صیدشون خوب بوده نشستن تحقیق کردن و به مردم گفتن تو یه فصلی تو. یه جای خاصی از بدن این ماهی ها فلس بوجود میاد و ای مردم بخورید حلاله!


***هان راستی هر کدوم فنجونا رو 17 بهم داد که به نظرم خیلی خب اومد

نظرات 9 + ارسال نظر
آمارین شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

همسر یه بار خرچنگ خورده بود میگفت مزه کلم میداد:)))
اره منم شنیدم میگردن یه پولک پیدا میکنن که حلالش کنن:)))

شهناز شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

با سلام ،.. خرچنگ حرام نیست ولی جوری که خارجی ها درست میکنند (زنده زنده در اب جوش میاندازند) خوردنش مکروه هست .... من خودم اصلا دوست ندارم و نخوردم ولی دوستان خارجی م میگن که بسیار لذیذه ...

سپیده (باران عشق) شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

منم دلم خرچنگ می خواددددددددددددددددددددد

bahar شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

نگفتی سارا جون فنجونا رو چند گرفتی ؟؟؟

بانو شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

یادمه وقتی کوسه اومده بود ... همه می گفتن مگه حرام نیست...
ولی من اصلا از طعمش خوشم نیومد...
خرچنگ رو فکر کنم تو رستوران های اینجا هم سرو می شه...

غزل یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

من تو وب بتی خوندم . لینکش تو وب نسیمه خیلی حالم بده سارا

سپیده (باران عشق) یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

ای کاش عکسشو می گذاشتی

مژی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

نوش جونشون
منم تا حالا نخوردم..یه بار بابام کوسه آورد مامانم مجبورش کرد برد پسش داد:))

زهرا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

کی گفته خرچنگ حرومه؟؟؟؟
خیلی خوشمزه است. مخصوصا سوپش... یه بار امتحان کن حتما خوشت میاد...

من تا حالا کوسه رو امتحان نکردم. دوست هم ندارم هیچ وقت امتحان کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد