روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

330 اولین پست آبانی

امروز روز 3آبان تولد خواهری بود ، دیشب یه مشت سعی کردم که سورپرایزش کنم ولی دمه قنادی کگه برا کیک رفته بودم تماس گرفتم گفت همسرش اومده یه کاری داره تو خونه ، شما هم که خبر دارید ماجرای زندگی خواهری رو ، منم گفتم نه یه موقع دیگه میام . کلاً برنامم بهم خورد 

از دیشب پای حریم سلطان احساس سرماخوردگی و گلودرد داشتم تا صبح هی بد و بدتر شدم  

بنابراین الان حوصله سورپرایز کردن تنها خواهری رو هم ندارم.........

خودم تو آژانس نشستم هر کی میاد میگه سفر کربلا ،میگم آخه صرفتون میگه فلان فلان شده ها ، کربلای ۵۰۰تومنی رو  یه تومن برید آخه؟؟؟ 

اون وقت از وقتی که دلار بالا و بالاتر میره من  همسری بیچاره شدیم . از ترس گرونتر شدن جاروبرقی و ماشین ظرفشویی که هیچ، پریروز همسری یه پرینتر اسکنر کانن گرفته تاپنج شنبه۴۸۰ بود ،شنبه  همسری که گرفت شده بود ۵۵۰!!!!!!!!!!!!! 

پسرخاله"ف" هم که شرکتشو بعد از 3ماه جمع کرد ، همسری تصمیم گرفت یکی از کیساشو برا دفتر بیاره و امروز هم یه مانیتور ال جی گرفته واسه کیس مذبور 360و چون دوستش بوده انقدر داده بهش،آخه رو کارتنش برچسب شرکتی قیمت 410 رو قید کرده!!!!!!!!!!!!!!!

چیکار کنیم از ترس گرونتر شدن میخریم

نظرات 3 + ارسال نظر
مژی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

سلام بر سارا خانم
خوبی؟خریدهاتون مبارکککککککککککک
ای خواهر گرونی که بیداد میکنه
راستی چه حالب خیلی هم جالب
من و تو که آذری هستم
دقیقا امروز تولد خواهر من هم بود
هی من میگم چرا اینقدر دوست دارم:)

bahar چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

خریداتون مبارک باشه

نارنجدونه شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ق.ظ

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد