روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

297 شرح ما وقع

چهارشنبه 14تیر ماه نزدیک ظهر بود که با دوستش اوردش دم دفتر و گفت بیا ببینش منم که خنثی 

گفتم من از ماشین چیزی سر در نمیارم

 من با پسرخاله رفتم خونه ، نزدیکای ساعت 2بود که اومد گفت قولنامه شد

نمیدونید چقدر جیغ و داد و دعوا کردم! 

فتم آخه انقدر عجله ؟ چرا به کسی نشونش ندادی؟ شاید بهترشو پیدا میکردی؟

البته با بهونه گیریای من اون بیچاره دیگه خیلی گشته بود تا این موردو یافتونده بود


اوردیمش خونه . هر کی دید گفت می ارزه و سالمه


همسری رفت یه مشت خوشکلش کرد و خرجش کرد و شستش . آخه با خورده فرمایشات من که گفته بودم دلم نمیخواد دست بش بزنم کامل تمیزش کرده بود


خلاصه که ما صاحب که پراید نقرآبی متولد دی ماه 86 شدیم!


ما آذر 86 عقد کردیم و تا همین یه هفته پیش ماشی نداشتیم

خدا رو شکر

البته که همش با وام و قسطه ولی این روزا فکر میکنم کمتر کسی باشه که بدون وام چیزی بخره



نظرات 7 + ارسال نظر
افسون@ چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام سلاممممممممممممم دوستم مبارکا باشههههه به دل خوش چرخش بچرخه عزیزدلمممممممممممممم خیلی خوشحال شدم براتون

دخملی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

دوستم مبارکهههههههههههههههههههه

من و خونه زندگیم(بهار) پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://manokhonezendegim.persianblog.ir/

مبارکههههههههههههههههههه

آمارین پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

وامدار بودنش مهم نیس مهم اینه که جاهای خوب خوب باهاش برید ایشالله

نارنجدونه پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

هومم چه جالب ما هم ماشینمون ماله سال 86 بود که خریدیم و بعد 6 ماه فروختیم ماله ما هم دقیقا همین طوری عجله ای شد خریدش خیلی عجله ای شد گرچه ما به خاطر مشکل مالی فروختیم ولی اگه بخواین نگهش دارین پراید برای دو نفر و یه خانواده کوچیک عالیه خیلی خوش دسته بهش برسید خوب جوابتون رو میده انشالله خدا برکت بهتون بده بابت پاس کردن قسطاش :) مبارکتونم باشه حسابی باهاش خوش بگذرونید سارا جان

بهاردخت جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

مبارکه سارا جون

سارا مامان رزا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://autumnalgirl.blogfa.com

ای جوون مبارکا باشه پس کو عکس؟

ایشاللا سال بعد یه 206 نقرآبی بخرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد