روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

294 فیلم نوشت

کلا خونه بودیم . مبعث و بود و تعطیل :) فقط دیشب تنهایی رفتم پیش خواهری و تا 12 اونجا بودم ، که همسری اومد دنبالم . خوب بود یه مشت باهم درد و دل و غیبت کردیم

از برادر شوهری که برا فرجه هاش از شیراز اومده بود یه مشت فیلم گرفتیم و از بینشون ،

اینم فیلمارو من و همسری دیدیم 

اولی که انتخاب همسری بود از رو عکسش که من اصلا دوست نداشتم به نظر من طولانی و بی مزه و بی سروته: 

 

این خوب بود ، با اینکه موضوعش تکراری بود ولی مفرح بود : 

 

اینو خودم تنها دیدم و زیاد خوشم نیومد بازم موضوعش برام تکراری بود . میدونین چیه اصلا اشتون کاچر رو جدی نمیگیرم تو نقشهاش   

 

اینم با همسری دیدیم که بازم و بازم یه موضوع نخ نما بود : 

 

ولی اینو که عاشقش شدم اگه ندیدین حتما ببینیدش خییییییلی قشنگه . یه داستان جالب ، لوکیشنای عالی، بازیهای خوب و .... و ........: 

نظرات 4 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

من آبان 86 عقد کردمو فروردین 87 عروسی. چطور مگه؟

جوجوک چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ http://arteen.mihanblog.com

اوه ه ه ه دختر خوب چه فیلم بازاری بوده
خوشم اومد
مرسی بابت معرفی فیلمها گلم
دوستت دارم هوارتا
آخری رو دانلود می کنم و می بینم
به پیشنهاد تو گلم
بوووووووووس
راستی خسته نخود خوری با همشیره محترمه نباشی

بهاردخت چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

شاد باشی خانومی

مبینا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://aroosesefidpoosh.blogfa.com

سلام خانومی.ممنون بابت فیلمها.من one day رو دانلود کردم تا تو یک فرصت مناسب با همسر ببینیم.البته اگه این فوتبال مجالی بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد