روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۵۵ بروکراسی مزخرف

هنوز سرماخوردگیم خوب نشده ، یعنی بهتر شده بودم ولی دوباره عود کرد 

همکارم رفته ماهشهر ، و دست تنها شدیم . خدارو شکر فردا تعطیله. خداکنه که باز چیزی مانع استراحتمون نشه 

 

برای یه کاری باید میرفتم آگاهی واسه استعلام سوء پیشینه که خودش هزار تا کار داشت نیاز به کژی کارت ملی و شناسنامه و یه مشت عکس و رفتن به پست بانک واسه واریز پول و دوباره برگشتن به آگاهی واسه گرفتن اثرانگشت از تمام انگشتا. 

 

تا بالاخره بعد از ۱ ماه  جوابش اومد و من سوپیشینه نداشتم (خداروشکر

 

باید آزمایش عدم اعتیاد هم میدادم که چون اون یک ماه بیشتر اعتبار نداره ، باید صبرمیکردم اول جواب سوپیشینه بیاد بعد . 

تو این روزای بعد تعطیلات که جواب سوپیشینه اومده بود و باید میرفتم ، چون دارو خورده بودم طول کشید.  

 

سرتون درد نیارم واسه این کارا تو این مدت دو سه بار اهواز رفتم بعد باید جواب این نامه هارو میبردم اماکن  و........ و............و ..............هزار کوفت دیگه 

 

خلاصه که ایشالا گذر هیچکی تو ادارات نیوفته

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

واقعا این ادارات یه انرژی مضاعف می خواد...

زهرا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

من از کارا خیلی بدم میاد. همه کارهای اداری اعصابم رو بهم میریزه. تازه اینجا خیلی ساده تر ایرانه. حداقل اینکه همه چی نظم داره و از اولی که وارد یه جایی میشی همه کارها پشت سرهم انجام میشه و بعد از چند روز هم جوابش میاد ولی کلا این چیزا اعصاب منو خورد میکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد