روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۵۳ روز از نو....

بعد از عصر چهارشنبه و کل پنج شنبه و دیروز( شنبه ) که برا کارای دفتر با داداش رفته بودم اهواز، تازه امروز اومدم دفتر که سرمون خلوته آخه فصل مسافرت نیست 

 

دوباره کار  

چقدر فروردین رو دوره کنده. 

چقدر من اسفند رو دوست دارم 

چقدر این روزا یکنواخته 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اسمارتیس@رها یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

ای وای !!
از الان احساس یکنواختی !!
به طراوت بهار نگاه کن
به هوای مطبوعش به برگای تازه به گلای خوشگل

دخملی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

من همیشه تو هوای بهار غمگیننننننننم ... هیچیم به ادمیزاد نرفته

جوجو دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام سارا خانوم چطوری؟
چه خبر؟
چه کارا میکنی؟
ساله نو مبارک
خودت و همسرت خوبین؟
من یه مدتی نبودم تو خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد