روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

247 سال تحویل 91

 

 

به ساعت  8 و 44 دقیقه و 27 ثانیه ، 24 ساعت و کمی ، مونده . پیشاپیش نوروز تون مبارک بهارتون سبز...........

امشب دایی و الهام از آلمان میرسن ، به احتمال زیاد همه فامیل میرن فرودگاه ، دوست دارم برم ولی نمیدونم همسری قبول میکنه یانه. 

خیلی هنوز کار دارم که چون همسری خوابه دلم نمیاد سر صدا کنم 

سال خوشی براتون آرزو دارم 

امیدوارم امسال از نود هم پربرکت تر باشه 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ق.ظ

بیدارش کن حالا وقت خوابه

اسمارتیس٬رها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

سال نوت مبارررررررررک خانومی
عید خوبی داشته باشی

مژی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

منم برات بهترین آرزئها رو دارم عزیزمممممممممم

zahra چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

عیدتون مبارک.
ایشالا سال خوبی داشته باشی...
چشمتم روشن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد