روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۴۶

باور کنید 

باورکنید  

هنوز هیییییییییچ کاریس نکردم. آخه چه انتظاری داریم من خونه تکونی هم بکنم؟ 

برنامه ریزی کردم که فردا و هفته آینده تا قبل از سال تحویل تمومش کنم که ایشالا میکنم 

هرستال همینم دیگه دستم اومده 

بعضیا امروز دیگه خدافظی کردن تا سال آینده ولی من تازه میخوام کارامو بنویسم 

 

۱.گرفتن چوب برا آویزون کردن چوب رختی ،با همسری ، از نجاری واسه کمد دیواری و نصبش 

۴.جابه جایی لباس ها تو کمد و جدا کردن لباس های خودم و همسری تو دو تا کمد 

۲. گرفتن لباسم از خیاط 

۳. گرفتن عینکم از عینک ساز بدقول (یکشنبه رفتم اپتومتریست و چشمام یکمی افزایش شماره داشتن ) 

۴. تمیز کردن فریزر و یخچال

۵. شستن کابینت ها و کف آشپزخونه 

۶.شستن روتختی و روبالشی ها و  حوله ها  

۷. گرفتن اسپری طلایی برا رنگ کردن سفالی هفت سین و تزیینشون 

8. کشیدن کوسن های جدید روی مبل ها و صندلی ها 

9. شاییییییید شستن پرده آشپزخونه  

10. برچسب زدن به جاکفشی و میز کامپیوتر 

11.درست کردن زیپ یکی از کوسن ها 

12. دادن پارچه به مامان برا دوختن رومیزی برا ناهار خوری 

13. خرید ماهی 

14.گردگیری حسابی 

15. شستن حسابی حمام و دستشویی 

16.عوض کردن روتختی 

17............... 

 

برا یاد آوری خودم نوشتم. میخوام ازشون پرینت بگیرم :)

نظرات 5 + ارسال نظر
مژی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

خدا قوت گلممممممم
ای کاش همشهریت بودم لااقل یکم کمکت میکردم:)

قررررررربونت بررررررم من

بانو پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

ایشالله به همه کارهات می رسی...

بهاردخت جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

ایشالا تا قبل سال تحویل کارات رو تموم میکنی

آمارین جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ

دست بجمبون مادر سال تحویل شد.( یکی نیس به خودم بگه»دی)

تبسم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://zendegi88.blogfa.com

انشالله بتونی تا قبل سال تحویل برسی تموم کنی من که از اول اسفن گرفتار خونه تکونی ام هنوز هم یه خورده دیگه مونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد