روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

227 زندگی

زندگی .....

نمیدونم چرا یه روزایی انقدر بی حوصلم .

از یه طرف از گذشت روزا وحشت دارم ، از یه طرف هم دوست دارم این روزا بگذره و روزای نو بیاد


نه که همش اینجوری باشم ولی غالباً از دست زندگی دلگیرم

دیشب همسری برا عوض کردن حال و هوام ،موقعه برگشت به خونه شام بیردم بیرون . 

خوبل بود. مرسی همسری جونم

شبام شده رفتن به خونه ،نماز ، مهند و سمر ، بفرمایید شام یا آناتومی گری بعد هم خواب.


بی خیال زندگی ، از دستت خستم هاااااا. حواست هست به من؟

نظرات 11 + ارسال نظر
فران یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://lonely-hours.blogfa.com

سارا جونی :) برای منم گاهی پیش میاد...
نمی دونم چرا همه چی شده، کار و درس و خستگی...
دوست دارم سعی کنم هر روز یه کار کوچیک بکنم که حس متفاوت با روز قبل داشته باشه، تو هم امتحانش کن... شاید جواب بده :)‌:*

سمانه یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://samanehosadegh.persianblog.ir

سلام سارا جون خوبی دوستم چرا به وبم نمیای چرا جوابمو نمیدی ....؟دوست دارم باهم آشنا بشیم اما انگارزیاد تمایل نداری آره؟؟؟؟چرا جوابامو نمیدی ...مثلا؛ من ممهمونتم میزبان اینجوری از مهمان پذیرایی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

a n o o یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ

خانومی تا وقتیکه نخوای نمیشه!
تا وقتیکه نخوای بیخیاله مشکلات و درگیریهای زندگی بشی آرامش داشتن هم سخت میشه! خانومی گاهی وقتا بد نیست بیخیال بود و گاهی وقتا هم میشه دلگیر بود! اما اگه همیش و همیشه دلگیر باشی بهت سخت میگذره!!!
فکر میکنی زندگیه همه یکنواخت نیست!!!؟
فدات بشم یه کم بیخیال باش و بذار بهت خوش بگذره! حتی توو همین روزای تکراری

راستی خانومی میشه فرکانس ام بی سی پرشیارو بدی بهم؟!!! نمیدونم چرا توو سرچ نمیاد!!!

فریبا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام عزیزم
با این همه یک نواختی که توی پستت مشخصه و بی حوصلگی خودت فکر نمیکنی بهتره یه تغییر اساسی بدی و ....

بهاردخت یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

ایشالا از این بی حوصلگی دربیای و روزهات سرشار از شادی و انرژی باشه خانومی

زهرا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

زندگی یه وقتایی بیخودی سر ناسازگاری برمیداره. خوبیش اینه که زمان زود میگذره ...
این روزها هم تموم میشه و همه روزهای خوب میاد که تو همش سرحال سرحال باشی

سمانه یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://samanehosadegh.persianblog.ir

مرسی که بهم رمز دادی؟؟؟؟چرا عزیزم چی شده سارا جان؟خدانکنه ناراحت ببینم دوست پر انرژی و شاد من.

نارنجدونه یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

فقط حال تو اینطوری نیست کلان امید به زندگی حس میکنم خیلی کم شده

سارا و سالار دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

اما من آخرم نفهمیدم 4 دی قضیه ش چی بود D: فقط به ما گفتی ای کیو اما نگفتی که چی بود :)))))

مژی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

کجاست اون سارا جونم که آپ هاش همیشه پر انرژی بودددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سانلی پرنسس سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://aila.niniweblog.com

سلام خانمی چند ماه بود نیومده بودم وبلاکتون اما امروز اومدم بقیه رو کامل خوندم ولی عزیزم نبینم ناراحت باشی قبلا خیلی شاد می نوشتی خودتو ناراحت نکن زمان همه چیز رو تغییر میده و میبینی که بیهوده فکرتو ناراحت میکردی.زندگی 2-3 سال اول برای همه سخت میگذره ولی بعدا خیلی خوب میشه از همه مهمترسلامتیه.دوست خوبم از خدا میخوام که بخاطر قلب مهربون ودل سوزی که داری تو رو به تمام خواسته هات برسونه وبهت دنیا دنیا آرامش خاطربده.عزیزم درطول روز وموقع خواب سوره آیت الکرسی رو بخون واقعا باعث آرامش وبراورده شدن دعاهاست. انشالا هیچوقت خنده از رو لبهات نره خانمی.من شما ووبلاگتون رو خیلی دوست دارم با اجازه لینکتون کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد