روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

225 یلدای 90

خبری نیست

همه چی در امن و امانه فقط اینکه کلاسم کنسل شد واسه این هفته و احتمالا دهم دی باشه که میشه شنبه هفته آینده

خیلی بدم میاد از بی نظمی این آموزشگاه ها . رو حرف خودشون هم نمیمونن . اَه


من تو ذهنم رفتنمو برنامه ریزی کرده بودم از نظر روانی برا دوری از همسری رو خودم کار کرده بودم ولی متاسفانه زدن تو کاسه و کوزم ......


امشب هم که شب یلداست از چند روز پیش منو همسری هی میوه خریدیم و ذخیره کردیم واسه امشب . برنامه خاصی نداریم اگه خواهری اینا اومدن پیشمون که چه بهتر وگرنه خودمون دوتا رو عشقه میشینیم و انار دون میکنیم و با پسته میخوریم :)

جایی هم قرار نیست بریم 

خلاصه که شب یلداتون مبارک ، عمرتون طولانی و جیباتون پر پول

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حسام چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

سلاملکم ؛

یلداتون مبارک...

بهاردخت چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

یلدات مبارک خانومی

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام
راستش و بخواین وقتی مطلبتونو خوندم حس کردم کلی با عصباننیت نوشتید
در نتیجه جرات نکردم بگم مگه چه خبره از جند روز پیش دارید میوه می خرید آخرش هم اون طوری که بوش میاد
ظاهرا باید خودتون بخورید
یلداتون به بلندی آرزوهای کودکی های بسیار زیبایمان بلند و زیبا باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد