روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

223 کار دارم

نمیدونم داره خاله پری میاد یا من انقدر الکی حساس شدم نسبت به همسری

چند روزه که همسری گلو درد و سرماخوردگی داره و من نمیدونم خوب یا کامل ، ولی پرستاری کردم ازش . ما از 8/5 صبح آژانسیم تا 1 ظهر دوباره 4/5 بعد از ظهر تا 8 شب . آخه من مگه چه جونی دارم که هم کار بیرون رو انجام بدم و هم خونه کثیف نباشه تازه پرستاری هم از یه مریض بکنم؟

همسری بیچاره هیچ توقعی از من نداره ولی من خودم دلم میخواد همه چی خونه کامل باشه ، یعنی تمیز باشه و جارو کشیده و ریخت و پاشیده نباشه ، ظرف کثیف تو سینک نباشه و خلاصه همه چی سر جاش باشه و سر کار همن به همین منوال بیام و غذام هم همیشه آماده9 باشه. شمال فکر میکنین میشه؟

یعنی میخوام بپرسم امکانش هست ؟ من خیلی به خونمون خیلی حساسم ولی واقعا همیشه خونه های شما خیلی تمیزه ؟ تورو خدا منو از این  فکر وسواسی نجات بدین........


دیشب 8 شب که رسیدم خونه دوش گرفتم و نماز خوندم و زیارت عاشورا تا سمر شروع شد من سوپ درست کردم و کلم قرمزایی که برا ترشی خریدم و شستمو خرد کردم و ترشی درست کردم و ......


خلاصه کار دارم و کار دارم و کار دارم ......

نظرات 15 + ارسال نظر
فریبا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام
یه باره بگو کمر بستم خودمو خفه کنم
کار کار کار
خب که از این همه تمیزی لذت میبری؟
کی به خودت میرسی؟
نه
من که این طور نیستم
البته نه که کثیفم اما حالا فرضا دوتا لیوان سر سیتگ باشه چی میشه
برای نجات پیدا کردن از شر وسواس فقط خودت باید به خودت کمک کنی وگرنه هیچ کسی به اندازه خودت زجر نمیکشه

بانو دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

خوب راستش من هر روز هم خونه ام تمیز نیست... گاهی اصلا حسش نیست دست به چیزی بزنم...

مهدی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام
تقریبا تمام پست های وبلاگ شما رو خوندم،
مثل این وبلاگ رو کم دیدم،چطور بگم متفاوته
من وبلاگ شما رو با افتخار لینک میدم
خوشحال میشم لینک وبلاگمو روی وبلاگتون ببینم
مهدی
mahjoub.persianblog.ir

پرنیان دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

تاییدیه ؟

فهیمه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام دوستم کم پیدا شدی؟؟
راستش من خودم شاغلم تو هفته فقط دو روز میرسونم کار خونه انجام بدم اینه که یه روز کثیفه یه روز تمیز خوب چیکار کنم چاره ای نیست همه این روزها تموم میشه نگران نباش البته تو درس هم میخونی
راستی دعاهات قبول منو فراموش نکن

زهرا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

منم تا برسم خونه ساعت ۷ شبه. فقط میرسم یه شام درست کنم ، ظرفها رو بشورم و آشپزخونه رو مرتب کنم. فقط میرسم هفته ای یه بار اتاقا رو تمیز کنم. چاره نیست وقت ندارم اصلا

a n o o سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

من اصلا همچین عقیده ای ندارم! من به عنوان یه زن کارمند نمییییتونم هر روز خونه امو تمیز کنم! حتی اگه بخوام! عزیزم سلامتیه آدم از همه چی مهمتره! ترجیح میدم بیام خونه بعد از کارهای روزانه و غذا درست کردن استراحت کنم و تی وی ببینم به جای اینکه بیفتم به جون خونه! من هفته ای یه بار خونه رو تمیز میکنم! اگه یه هفته حسابی تمیز کنم هفته ی بعدش سرسری تمیز میکنم! خیلی شلخته نیستم ولی خیلی هم سخت نمیگیرم به خودم و همسری! به نظرم خیلی سخت نگیر خانومی!
راستی یه سوال نمیتونی یه شیفت بری دفتر؟ مثلا یه هفته صبحا بری یه هفته عصرا! بعدشم خانومی خیلی ناراحت نباش! حتی وقتایی که توو دفتر هم هستی کنار همسریت هستی! این خودش خیلی خوبه!

سارا مامان رزا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://autumnalgirl.blogfa.com

خسته کار نباشی دوست جون.

نمیاین تولد؟

بهاردخت سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

خسته نباشی خانومی

فران سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

منم بی خیال تمیز کردن شدم! اولاش خیلی به خودم سخت گرفتم بعد دیدم نمیرسم زدم به رگ بی خیالی!!!
بی خیال سارا جونی :)

samin چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://samin1968.persianblog.ir

خسته نباشی

عاطی فرشته مهربون چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://atyfereshtemehraboon.persianblog.ir

خیلی خوبه ادم همیشه خونش منظم و مرتب باشه. همیشه غذاش سر یه ساعتی آماده باشی و در یک کلام انسان وظیفه شناسی باشیم. ولی ما هم انسانیم مثل همه. خیلیم واقع کم می یاریم . من دارم یاد می گیرم که اون خودم مهم باشم. ولی من برای خودم مهم باشم خودمو خسته نمی کنم. و وقتی خسته نباشم کارامو با عشق انجام می دم. در کل ممکنه که همه اون کارها رو انجام می دم ولی چون با عشق انجام می دم فشار روحی ندارم که اذیت بشم

مینا(از هر دری سخنی) پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام دوست جونی اینقدر وسواس به خرج نده حالا اگه خونه بودی یه چیزی وقتی صبح میری شب میای دیگه انتظاری ازت نمیره یکی من که الان اگه بیای خونم رو ببینی تو چه وضعیه چرا؟ چون صبح میرم ظهر میام این هفته هم که کلا زبان تمرین کردم امروز میرم یه صفایی به خونه زندگیم بدم

شکیبا جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

کف اتاقم نه سرامیک نه پارکت کف پوشه طرح پارکته
دیوارا رو نمی دونم راستش چون خونه ی ما که نبوده اما فکر کنم بلکا باشه
اگه سوال دیگه ی هم هست من در خدمتم اصلن به این چیزا هم نمی خندم

ندا-آسمون ریسمون جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

کنا روبلاگم که سنم نوشته ام خانمی...من متولد شهریور 65 ام..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد