روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

222

هوا سرد شده ، اونم سوار موتور ...........

از 3 دی میرم تهران ، یعنی 3 دی کلاسام شروع میشه ولی برا یکم بلیت گرفتم که پنجشنبه ای هست و من جمعه میرسم . نمیدونم گفتم یانه ، باید برم خونه خاله ، البته خاله خودش تابستون اومد اینجا ساکن شد ولی پسر عقدیش و خانمش هنوز همونجان .

مطمئنم خیلی دلتنگ میشم برا همسری مطمئنم بم سخت میگذره آخه دو هفته  کم نیست


نشستم دارم با جی پی اس گوشی همسری آدرس خونه خاله و آموزشگاه رو پیدا میکنم . خدا رو شکر بهم نزدیکن و از این بابت خیلی نگرانی ندارم



یه سوال از تهرانی ها : میگم  پارچه پرده خوشکل با قیمت خوب میتونم کجا پیدا کنم؟

مولوی رو بلدم ولی اگه جای دیگه یا همون تو مولوی یه مغازه خوب سراغ دارین بم معرفی میکنین؟




نظرات 5 + ارسال نظر
ناهیدمامان امیرعباس یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام ساراخانم گل . خوبی عزیزم . ایشالا بهت خوش بگذره و موفق باشی . درسته آدم دلتنگ میشه ولی خب گاهی وقتا این دوریها هم لازمه . من تابستون یکی دوروز تهران بودم از راه آهن تا تجریش خواستیم بریم تو خیابان ولیعصر هم پرده فروشیهای قشنگی بود. میگن زرتشت هم پارچه و پرده زیاد داره .

زهرا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://delneveshte1982.blogfa.com

کلاسای چی شروع میشه ؟؟

مدیر فنی بند الف

سارا و سالار یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

سلاممممممممممم
ایشالا که این دو هفته مثل برق بگذره و دوباره برگردی پیش شوشو.
ببین سارا جون مولوی بورس پرده است ولی خب اگه قیمت مناسب بخوای عبدل آباد. ما خودمون همیشه از مولوی اونوره میگرفتیم اما یکی از دوستای مامانم گفت یه سر برید اونجا قیمتاش عالیه و با اون پولی که تو مولوی میدی برو ببین اونجا چی میتونی بخری !!!! راست میگفت. واسه خونه جدیدمون رفتیم اونجا.یه کم دور هست اما وقتی میری اینقددددددددددر زیاده که نمیدونی چی انتخاب کنی :-O ما دو تا پرده های اتاق خوابا و پذیراییمون رو از اونجا گرفتیم.همون جا ام برامون دوخت و عالییییییه.عکساشو که گذاشتم.فکر کنم دیدی.

بانو یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

امیدوام تو این دو هفته تهران میزبان خوبی باشه برات...
منبع پارچه دیگه همون مولویه که قیمت خوبی هم داره... زرتشت هم هست که خوب قیمتاش هم گرونه...

افسون@ دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام دوستم ، عبدل آباد قیمتاش مناسبه و فک نکنم از نظر مدل کم از مولوی باشه ولی اگه چیز تک بخوای برو خ ولی عصر. زرتشت البته گرون تره ولی بعضا بعضی مغازه ها پارچه هاشونو حراج می ذارن اونجا ، پرده رو که نمیخوای بدوزن برات فقط پارچشو می گیری ؟؟؟؟؟؟
کلاس برای چی؟
در خدمتیم ها عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد