روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۲۱۳

روزا میگذرن 

تقریبا پر از استرس، پر از حساب و کتاب ، پر از دو دو تا چهار تا 

گاهی به همسری میگم میشه کمی آرامش فکری داشته باشیم 

خستم 

خسته 

دوشنبه با همسری ناهارو بردیم و زدیم بیرون . گرچه که به خاطر اینکه من برا اولین بار وسایل پیک نیکو میچیدم ، نه نون و نه آب و نه بادبزن برا کباب کردن جوجه هامون و نه ........ نبرده بودیم 

خلاصه گذشت ولی به خاطر نیاز شدید من WC مجبور شدیم زودتر برگردیم :) 

چه وضعشه انقدر خانما تند و تند باید برن ولی آقایون یه روز کامل هم اگه در دسترسشون نباشه براشون چندان اهمیتی نداره 

 

چی بنویسم؟ از کجا بگم؟ 

ناراحتم که بانو (شب آویز ذهنم برا مدتی نمیخواد بنویسه)  

از همه کسایی که به یادم بودن ممنونم 

راستی اسم جدید .وبلاگمو توجه کردین ؟ مدتی بود احساس میکردم اون اسم قبلی( من و شوشو) یکم لوس بود و به درد این روزای سخت زندگی من و همسری نمیخورد .  

 

کاشکی یه جوری میشد یکم گشایش پیدا میکرد زندگیمون. نه که بگم بده خدا هزاران مرتبه شکر خیلی هم خوبه و رو به پیشرفت ولی انتظار من از زندگی خیلی بیشتره . شاید این انتظار و توقع خوبه و باعث تلاش بیشتر بشه ، شایدم بده و باعث میشه از زندگی الانم لذت کافی رو نبرم . نمیدونم فعلا که اوضاع اینجوره و کاریش نمیشه کرد 

نظرات 12 + ارسال نظر
آمارین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

ای بابا کی میگه مردا کم میرن دستشویی. ما یه نصف روز بریم بیرون رام حداقل سه بار میره اما من عین خیالم نیس. البته نه الان که نینی هستا. الان یه ساعت یه بار باید برم:دی

مگه بانو نمیخواد بنویسه:(

فهیمه چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://fahimeh-esmail.blogfa.com

عکسهای جالبی رو پستهات میزاری خوشم میاد اسم وبلاگت خوبه درضمن اهل کدوم شهری؟؟

ارنیکا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

برا wcمردها که بدترن !..
امیدوارم بانو هم زود برگرده
اسم وبلاگت هم عالیه خانوم خانوما

نارنجدونه چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

آمارین راس میگه همسریه منم خیلی میره دستشویی درست بیشتر از من اصلا برمیگرده به بدن هر فرد اسم جدید مبارک

تبسم چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://zendegi88.blogfa.com

عزیزم چه جالب ماهم دوشنبه رفتیم ددر حال داد ولی هوا هنوز خاکه تا بارون نیاد حال نمیده تفریح
فدات

عسل پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://asaldeltang.blogfa.com

سارا جون
همیشه برات دعا میکنتم
امشااالله خدا بهتون ارامش دوباره بده

فهیمه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ http://fahimeh-esmail.blogfa.com

سلام خانمی
من اهل تبریزم و شوهرم شهرستان سراب ولی تو تبریز زندگی میکنیم
شهرتو پرسیدم واسه اینکه رفتید پیک نیک گفتم تو این هوای برفی/// اخه اینجا خیلی سرده

فریبا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام
اسم جدید وبلاگ مبارک
اولش وقتی صفحه باز شد فقط نگاش میکردم و ای این و کی باز کردم و از کجا باز شده بعد ادرسش و خوندم دیدم مال شماست
خوشحال شدم
لوس نبوداااااااااا ولی اینم خوبه
از بس فکر داری و توی بر جزییات میری یه کم به فکر خودت باش عزیزم

بهاردخت پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام سارا جون
ایشالا خیلی زود این روزای خسته کننده جاشونو به روزای شاد و پر از انرژی میدن

مژی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

چه عجب سارا خانم
بابا یادی از ما هم بکن
دل تنگتیم
انشالله به زودیه زود به اون آرامش ذهنی که میخوای میرسی عزیزم

زهرا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://zizififi.persianblog.ir

اخه مردها دستشویی لازم هم بشن همه جا میتونن خودشونو راحت کنن

مینا(از هر دری سخنی) دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

تمام لذت عمرم در این است
که مولایم امیرالمومنین است
عید غدیر مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد