روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

210 کوتاه نوشت

قذافی هم به تاریخ پیوست .................  
 
آکادمی موسیقی گوگوش 2011:
اول آرمین ،بعد ماهان بعد ...............
همشونو دوست دارم خو........ 
گاهی وقتا چقدر هوای پاییزی خوب و دونفره میشه ، مثل هوای امشب ......  
 
مشغول درست کردن مربای زرشکم ، یعنی تازه گذاشتمشون یه شب تو آب بمونن آخه تازه که نیستن . 
همسری جدیدا شبا خیلی زود میخوابه فکر کنم به خاطر هوای پاییزه  
  
ساعت 11 هر شب از جام جم 1 : سریال وضعیت سفید رو دنبال میکنم  
 
یادم بمون که سوم آبان روز تولد یکدونه خواهریه ! 
 
 
فکرام زیادن ولی یدونه مغز بیشتر ندارم  
نظرات 8 + ارسال نظر
بانو پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

و من چقدر خوشحالم از این خبر.... کشته شدن قذافی رو می گم... =)
اره همشون خوب می خونن..
اما دیشب آوا خیلی بهتر از ارمین خوند... ارمین یه جورایی یخ بود...

مژی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام
خوبی؟
سارا جون چرا اینقدر کم پیدایی؟
واقعا از ته دل میگم جات خیلی خالیه توی وب
تولد خواهری انشالله مبارک باشه

فریبا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام گلممممممم
تولد یه دون خواهریت مبارک پیشاپیش البته
کدبانوووووویی دیگه
همیشه شاد و خوشبخت باشی گلمم

آرنیکا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://arnikaaaa.blogfa.com

سلام عزیزم... ÷ست ای شما هم همش رمزیه!... با تبادل رمز موافقی سارا جونم؟

سیندخت جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

منم با آرمین موافقم...
مربای زرشک با زرشک پلویی؟ میشه تجریباتتو بگی؟

نارنجدونه جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

زود خوابیدن تو پاییز خیلی خوبه چون مدت زمان بیشتری میخوابی و هی پا میششی میبینی روز نشده ضمرت شاد میشه

تبسم شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://zendegi88.blogfa.com

عزیزه دلم سارا جونم چطوری!
زرشک تازه برا مربا؟ خوشمزه میشه؟ اینجا 2روزه که هوا خوب شده ولی خاک میباره هنوز

آمارین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

سارا من ماهوارم سایروسه. میشه اگه از سایروس جام جم رو میگیری فرکانسشو بهم بدی؟ چون چند روزه پریده و منم خیلی این سه تا جام جم رو دوس دارم. تازه میخوام قسمتای اول وضعیت سفیدم ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد