روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

199

تو ماه رمضون یه شب هم احیا نرفتم تازه خودمم نخوندم 

نمیدونم چرا امسال من این مدلی شدم؟ 

مهمونی افطاری خونه دایی و مامان اینا رو فقط رفتیم به علاوه دوبار هم همسایه ها مهمونمون کردن و چهرشنبه گذشته هم ، منو همسایه پایینیمون ، 4تا همسایه دیگه رو افطار و شام بردیم لب آب 

خوب بود خوش گذشت 

یه چند روزی بود همسری سمت چپ طرفای قلبش درد داشت که دیشب رفت متخصص قلب و حسابی نوار قلب و سونو و ....گرفته بودن ازش و خدا روشکر بهش گفته بودن مشکلی نیست 

چند روزه مظلوم و آروم شده دلم باش میسوزه!  :) 

  

امسال تو خونمون یه مهمونی کوچولو هم وقت نکردیم بدیم حتی به خانواه های خودمون و من از این بابت خیلی ناراحتم 

 

راستی این سریالای  امسال خیلی خیلی مزخرف بودن ، بخصوص سقوط یک فرشته ، باور کنید این متن ها رو یکبار هم بازخونی نکردن ، من موندم ملتو چی فرض کردن با این سریال مناسبتی ساختنشون ؟. بابا نسازید! ما همون "عشق ممنوع " جم تی وی و "همسان" فارسی 1 رو نگاه میکنیم

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

در مورد سریالها که وقعا باید تاسف خورد...

a n o o دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ

خانومی برا رمز مرسی! خوشحالم بهت خوش گذشته و حال و هوات عوض شده
راستش منم امسال احیا هیچ جا نرفتم خودم هم توو خونه نخوندم منم نمیدونم چرا و چم شده بود ولی امیدوارم خدا تقدیر من و تو رو هرچی که به صلاحمون هست و خیره رقم بزنه
برا مهمونی نگرفتن ناراحت نباش! خانواده های خودتون که انتظاری ندارن ازتون! ایشاا... سر فرصت
سارایی دلم برات تنگیده بود

ری را دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

نمی دونم چرا امسال بیشتریا اینطوری شده بودن
حتی تعداد روزه گیرا از سالهای پیش کمتر بود
در مورد سریالها هم حق باتوئه
قدیما توی سریالهای ماه رمضون سفره افطار و سحر و نشون می داد و حال و هواش به ماه رمضون می خورد ولی سالهای اخیر سریالها اصلا ربطی به ماه رمضون نداره !
سال به سال دریغ از پارسال

سیندخت سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

دوست گلم من ماشین ظرفشوییم موریسه و 8 نفره...ظاهرش خیلی ابتداییه ولی من وقتی می خواستم بخرم کلی تحقیق کردم و فقط خواهان موریس شدم و هر کسی هم بخواد بخره کلی بهش تبلیغشو میکنم چون 4 ساله واقعا راضیم ازش...گنجایشش نسبت به بقیه ظرفشوییهای 8 نفره بیشتره...یعنی من وقتی مهمون دارم و 12 تا بشقاب پلو و 12 تا خورش و 12 تا پیشدستی و قاشق و چنگال و بقیه ریزه ها رو میذارم داخلش کاملا میشوره و تمیز! معمولا توی مهمونی های بزرگم(20 نفر به بالا) دو دور روشنش می کنم و با توجه به اینکه آب و برق کم مصرف میکنه و نهایت شستشوش 55 دقیقست خب مشکلی نیست...بازم کم خرجتر از بقیست چون نمک لازم نداره و فقط با پودر می شوره...چون خودش سختی گیر آب داره...اگه سوالی داشتی در خدمتم

فرناز سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

سریالا واقعا آشغال بودن
منم همسانو عشق ممنوع رو میبینم البته تا ژارسال از ترکیه عشق ممنوع رو میدیم که تموم شد.حالا هم با اینکه میدونم بالاخره چی خواهد شد اما با دوبله اش هم بهم میچسبه و ساعت یک شب میشینم ژاش.فقط کاش اسم شخصیتا رو عوض نمیکردن

رز جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

موافقم سریالها امسال اصلا بدرد نمی خورد. من که همش هم خونه بودم و دلم سریال خوب می خواست اما حیف !!!

سپیده (باران عشق) یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

خداروشکر که من هیچ کدومشون رو ندیدم
چچون وقت تلف کنی بود و بس!
نماز و روزات قبول

بهاره سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

بیا معامله پایاپای کنیم دوستم: تو رمز پست عکس دارت و بده به من منم رمزم و میدم به تو... ایندفعه چون عکس خودم رو گذاشتم تو این یه مورد یه خرده سختگیر شدم وگرنه هر پست رمز دار دیگه ای بود بی قید و شرط میدادم بهت عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد