روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۸۹ حدیث روزگار ما

نمیدونم چرا مدتیه که نمینویسم ،اصلا یادم رفته چی بنویسم؟ 

روزگار بد نیست 

 به خاطر همکار بودن من و همسری تو این مدت خیلی اصطکاک داشتیم باهم ،ولی آخرش صلح میشد و دوباره از فردا صبحش شروع میکردین اره بده و تیشه بگیر 

همکار بودنمون از خیلی جهات خوبه ، اینکه با هم میریم با هم میایم ، اینکه وقتی میرسیم خونه هردومون به فکر غذاییم اینکه ز صبح تا شب پیش  هممیم و دلتنگ نمیشیم 

ولی از یه طرف هم تو کار با هم اختلاف پیدا میکینم و ......... 

 

الان که ماه رمضونه و حجم کار کم شده و ملت کمتر مسافرت میرن و کمتر بلیت میخوان، ما هم تو صلحیم :) 

 

یه رستوران ساحلی داریم اینجا که تخت زدن تو آب و حسابی باحاله ،دوشنبه با مامان اینا و خواهری رفتیم و دیدیم آب رودخونه زیاد شده و امکان نشستن تو تختا وجود نداره خلاصه راهمونو کج کردیم و رفتیم اون ور پل و کنار آب نشستیم و غذامون رو از یه رستوران دیگه حاضری گرفتیم 

ولی خوش گذشت تازه هندونمون رو آب برد :) و بی هندونه موندیم اون شب 

 

 

دلم یه مسافرت میخواد .یه اصفهانی یه جاییییییییییی 

همسری همش میگه ماه رمضون بریم ولی هنوز مطمئن نیستیم بشه یا نه؟ 

آخه نمیشه دونفرمون نیایم سر کار ، اینم یه مشکل دیگه که همکار بودن من و همسری ایجاد کرده 

خلاصه که اینم روزگار ما 

تازه  تازه 

فکر کنم یک ماهه خونمون جارو نشده ،ظرفهای تو سینک که دیگه نگگگگگگو هفته ای یه بار شسته میشه .بنده خدا همسری تا همه پیرهن و شلواراش کثیف نشه و دیگه لباسی نداشته باشه بپوشه ،لباساش شسته نمیشه و تازه شسته هم که بشه کسی وقت نداره اتوشون کنه :) 

 

 

به هر حال میگذره و چاره نداریم 

التماس دعا دارم  

حسابی سرتون رو درد آوردم .....شرمنده دیگه دوست جونا

نظرات 15 + ارسال نظر
جوجوک چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://arteen.mihanblog.com

با هم همکار بودن عااااالی بید جیگر
خوش به حالتون
مگه آژانس مسافرتی دارید شما؟؟؟؟

آره گلی :)

سیندخت چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

دوستم چرا؟ یعنی وقت نمی کنی به کارات برسی یا اینکه حوصله نداری؟

دوست جونی بخدا وقت نمیکنم :(

نفس و نیما چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.qatreqatre-aqoosheto.blogfa.com

سلام به سارا خانوم ...

اولین باره میام وبت ... وبت جالبه داستان های زندگیته!

من و نیماییم هم یه وب داریم .... خوشحال میشم بیای!

چششششششششششششم

▪•●اســـــمارتیـــــــــس●•▪ر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://rahaaa.blogsky.com

همکار بودن مزایا و معایب خودشو داره ولی در کل نکات مثبتش بیشتره
دلم اون رستورانه رو خواست
جای قشنگی باید باشه

به خوش آمدی مامان رها جووووووووووووووووون

تبسم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

عزیزم بیا اصفهان هوا عالیه من که شوهر و بیخیال شدم اومدم خونه بابا جات خالی هوایی عوض کنیم

بهار دخت پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.spring25girl.blogfa.com

سلام
حسابی خسته نباشین سارا جون
همکار بودن جالب و خوبه
چه رستوران قشنگی

مبین فرفری پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام سارا جان .مارک ماشین coralخیلی راضی هستم ولی چون برق زیادی مصرف میکنه ازش زیاد استفاده نمیکنم .

زیتون (روان شناسی ازدواج) پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://zatun2001.persianblog.ir

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

مژی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

الهییییییییییییییییییییییییییی
ظرف ها لباس ها ............
انشالله همیشه سلامت باشی عزیزم
انشالله شرایط مسافرت هم جور بشه براتون

فهیم پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام. من انقده این مدلی زندگی کردنو دوس دااااارم بیکاز تازه آدم میفهمه زندگی که داشته (در گذشته) چه نعمتی بوده . یه تعطیلی که بهش میخوره تازه قدرشو میدونه
خدا خیرتون بده موفق باشی عسلی .بوس

رز پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

خانمی جریان شما و همسری شده تازه مثل یک عمر زندگی من و همسری. آخر می دانی که ما هم باهم کار می کنیم. البته الان بخاطر نی نی من خانه هستم اما در کل ما هم همیشه مشکل سفر و تنها گذاشتن کار را داشتیم حتی تو خانه هم روزهای تعطیل حرف کار هست و ...
اما سعی کن که با هم همیشه تو صلح باشید چون آنطوری صدمه می بینی خانمی.
خسته نباشی و حتما سفر را برو. مطمئن باش کار همیشه هست و هیچ موقع کم نمی شود اما از این فرصتها کم پیش می اید

آیلا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی بااین همه کار.......انشاالله باهمسری همیشه سلامت وخندان باشی.خیلی دلم برات تنگ شده بود.

امیر حسام یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://bimoghadame.blogfa.com/

سلام ؛

محتاج دعا....

زهرا دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://diary1982.blogfa.com

خونه ما هم دست کمی از خونه شما نداره. فقط باهم همکار نیستیم...

راستی مگه شما آژانس هواپیمایی دارید؟

آره گلللللللللم

سارا و سالار چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://sara-salar.persianblog.ir

من رمزتو ندارم:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد