روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۱۱۸ خواستم بگم .....

نمیدوم چرا این صفحه رو باز کردم تا بنویسم 

شاید خواستم بگم چند روزه به همسری گفته بودم بریم از اطراف شهر ،نی بچینیم برا گلدون تو پذیرایی و امروز رفتیم  عکسشون

 

شاید خواستم بگم نی ها رو آوردیم خونه و بعدش رفتیم لوازم قنادی و خرید کردیم عکسشون

 

شاید خواستم بگم بعد ازاون جا رفتیم ونه مامان اینا و چون شام سالاد مکزیکی داشتن و همسری خیلی دوست داره ،شام موندیم 

 

شایدخواستم اینجا ازهمسری تشکر کنم که انقدر با حوصله و دقت و دلسوزی، به برادری پاسکال درس میداد ،در حدی که من عمراٌ بتونم انقدر انرژی بذارم واسه برادر خودم! 

 

شاید خواستم بگم همون جا بودیم که همسایه زنگ زد به همسری گفت بیا خونمون با بقیه همسایه منتظرتیم و ۱۰:۳۰ برگشتیم تا همسری بره دوره دوستانش 

 

شاید خواستم بگم که من به همسری گل گاوزبون و نبات دادم برد خونه همسایه  

شاید خواستم بگم همسری عاشقتم 

 

***شاید هم اومدم بگم که دو قسمت اول فصل هفتم desprate housewives (زنان سرسخت) رو دانلود کردمو دیدم  

اینم لینک دانلودش: 

http://www.mediafire.com/?sharekey=3g5hqsm1qqyzj#7,1

نظرات 18 + ارسال نظر
مها چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://moha.blogsky.com

******

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶


******

بانو چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

ایشاالله شیرینی های خوشمزه درست کنی.. عکساش هم برای ما بذاری... :)
همیش عاشق باشید...

قربونت

آتی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ق.ظ http://paeize83.persianblog.ir

شاید خواستم بگم ماچ ماچ دوست دارم سارائی :) خوبی که ایشاله؟:)

قربنت برم عزیزم
مرسی خوبی ت گلی؟

a n o o چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ

ایشاا... روز به روز عاشقتر باشین عزززززززززیزم

قربونت انو گلی

فهیم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام .شاید باید بگی .بوس بوسی خوش به حال داداشی که خانوم به این مهربونی و نازنینی داره .
منم از اون نی ا دوست دارما .

مرسی گلی تو به من همیشه لطف دادری نانازی

زهرا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ http://zizififi.persianblog.ir

نمی دونم چرا اومدم کامنت بذارم.شاید خواستم بگم دسته همسره گلت درد نکنه....شاید خواستم بگم دوست داشتنت مستدام...شاید خواستم بگم سارا دوتا بازی جات موندی.بجنب

جدی
الان اومدم خانم

ستایش چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://setayesh87.blogsky.com

چه نی های خوشگلی:)

مهدیه چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://kalantar62.persianblog.ir

منم دوست دارم نون خامه ای درست کنم با همون اعتماد به نفسی که تو دارییمرسی لنکشو گذاشتی گلی ... (میگم حسین ویندوزمو عوض کرد دیگه میتونم اسمایلی بزارم )

قابل شما رو نداشت
برا اسیلی ها هم خداروشکر اقعا امر خطیری برطرف شد

فریبا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام
خوبی گلم؟
نی ها خوشکلن

مرسی گلی
قربونت

جوجو چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام خانومی.....بابا اینکاره
بابا شیرینی پز!
وسوسه شدم درست کنم!
عکس نی ها رو هم دیدم جالب بود!

ای ل رست ن
منتظرم ببینمشون خانمی
مطمئنم ماله شما بهتر میشه

زهرا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://diary1982.blogfa.com

شاید هم خودت دلت خواسته همینجوری یه چیزی نوشته باشی چون منم یه وقتایی شروع میکنم به نوشتن چیزی که اصلا نمیدونم چیه

فهیم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

اگه ممکنه لینک دانلود این فیلمرو بذار .

چششششششششششم

فهیم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

قربون چشمات بشم من .چشمات بی بلا بوس .

خدا نکنه خانمی
بوسسسسسسسسسس

نگی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ http://dotabarayeham.blogsky.com/

اون که آرده اون یکی اونوریه و اون وسطی چی می باشد سارا؟ :) باهاشون چیزای خوشمزه درست کن به مام یاد بده باشههههههه؟
خدا همسری تو برات نگه داره...
سارا این دسپریت قشنگه دیدی تا الان؟

آرد و آرد نخودچی و پودر ژلاتین و وانیل و کشمش
نگی جون من الان فصل هفتم باور کن ۱ قسمتشم ببینی عاشقش میشی و حاضر نیستی بین دیدن قسمتاش پاشی بری دنبال زندگی

مژی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://mosugan.blogfa.com

خواهری اینا رو که شاید میخواستی بگی
کی میایی رسما بگی
این پست که شایدی بود!!!!!!!!!!!!11
همیشه خوش باشید
نی هات خیلی نازند

نارنجدونه پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

پاسکال جدا دست همسریت درد نکنه باید براش جبران کنی ها

آره گلی پاسکال
اونم به چشششششششم

لیلی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

سارا جونی میشه لطفا یه سایت به من معرفی کنی که بتونم ازش لینک دانلود تمام قسمت های سریال زنان سرسخت رو در بیارم. آخه من سه تا سیزنش رو بیشتر ندیدم. اما خیلی از این سریال خوشم اومده. ممنون میشم از راهنمایی ات. بوس

همین سایت که گذاشتم تمام قسمتاش داره
باید کمی توش بگردی تا پیدا کنی خانمی

لیلی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

سارا خانومی اما من با ای دی اس ال ۵۱۲ مخابرات نمی تونم هیچ موقع فیلم دانلود کنم. یعنی یه میلیون سال نوری طول می کشه تازه آخر هم وسطش کنسل میشه. می تونم بپرسم شما از چه نوع اینترنتی استفاده می کنی؟

چرا؟
با اینترنت ای دی اس ال ۱۲۸ از شرکت شاتل دانلود میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد