روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۷۹ لوگو و عکس

ازدیشب آقای همسر مریض تشریف دارن و دچار گلو درد شدن

نمیدونم چرا از مریض شدن اطرافیانم انقدر ناراحت میشم که حاضرم من جاشون مریض بودم و اونا سرحال بودن و آقای همسر هم که جای خود داره و با گلو دردش من همه وجودم درد میگیره بخدا 

 

امروز شوشو خونه موند که استراحت کنه و من رفتم دفتر و با ۲کیلو لیمو برگشتم ناهار هم واسش سوپ درست کردم 

الهی وقتی مریضه اینقده مظلوم میشه که نگو  


 

راستی بانو جون برا وبلاگم این لوگو رو ساخته : 

تا دیدمش عاشقش شدم خیلی خوشکله 

بازم ممنونم بانو خانومی

 


خریدایی که تو هفته قبل در نبود همسری انجام شد:  ۱  ۲  

ناهار به سبک دهه ۴۰: ۱ 

شام پنج شنبه که با همسایه ها رفتیم پارک خانواده :۱ 

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
فهیم یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام.لباسات خیلی اوجگل بود . غذای دهه ۴۰ بر روی زمین باید میل شود تا کاملا مثل دهه ۴۰بچسبه . شام بیرونتونم مستدام (خوشی هاتون پایدار) . بووووووووووووووس.دوست دام مثله ...

مرسی و مرسی
اره ولی دیگه رو میز خوردیم

مهدیه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://kalantar62.persianblog.ir

ایشالله زوده زود حال همسریت خوب بشه عزیزم ... خریدا و دیزی سنگیتم عالی بودن گلی ...

بانو یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

خواهش می کنم خانومی...
حس می کنم عنوان وبلاگت قابل خوندن نیست.. برات درست می کنم دوباره می ذارم تو میلت....
خریدات عالی بود..
ایشاالله همسرت زودتر بهبود یابد...

نه خیلی خوبه
نمیخواد زحمت بکشی
مرسیو ومرسی

آمارین یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

دست بانو خانوم شخوش سلیقه درد نکنه
چه سفره ی خوشگلی انداختی. منظورم همون میزه.

آره واقعا دستش درد نکنه
مرسی

هورمهر یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.hooormehr.persianblog.ir

وااااااااااااااای چه لوگوی خوشملی، چه خریدای جیگریییییییییییییی... غذاهای خوشمزه رو نگوووو، منم که شیکموووو:دی
همسری هم زودی خوب میشه انشالله، این گلودرد همه گیر شده این روزها

وای هورمهری چقدر تمجید کردی ازم من حالا یه سارای فول اعتمادبنفسم
آره لعنت بر مریضی :(

فریبا یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام عزیزم
ایشاالله حال شو شو هم زود زود خوب بشه واسه گلو دردشون هر صبح قبل از صبحانه یه نیم لیوان اب جوش همراه با ابلیمو و 1 ق مربا خوری پر عسل بهش بده چند روز پشت سر هم بهش بده واسه گلو درد عالیه گلم
چه لباسو تاپی که خریدی خوشکلهههههههههه
هم چنین لباس و شلوارهایی که برای شو شو خریدی دست گلت درد نکنه
همیشه شادو خندون باشی

مرسی بابت تجربهت که در اختیارم گذاشتی گلی
ممنونم
مری فریبا جونی تو همیشه منو با حرفات شرمنده میکنی
چشم حتما بش میدم بخوره

مهشید یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://ghasr-e-man.blogfa.com/

سلام سارایی... خوبی؟

ایشالا حال همسریت زودتر خوب شه...
باز پاییز شد و این مریضیا اومد... نمیدونم چیه که همه هم گرفتن...
سرماخوردگی و گلو درد...

با وجود خانوم گلی مثل تو زودترم خوب میشه... لیمو و سوپو...

لوگوتم خیلی خشگله... مبارکه...
لباسائم بسیار خوشگل می باشد... بازم مبارکه...

مهشید گلی سلام خانمی مرسی شما خوبی بابت همدلیت ممنونم
راستی مهشید بخدا منو زیادی تحویل میگیری

مژی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://lezateeshgh.blogsky.com

سلام عزیزم
الهی شوشو خان زودی خوب خوب بشه
خریدات هم مبارک
واقعا قشنگ بودن
ای ول غذای دهه ۴۰-نوش جانتوننننننننننننننننننننننن
همیشه شاد باشید گلی

سلام گلی
مرسی و مرسی
تو هم از آبوشت ما خوشتت امد مزی؟

آنو دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ق.ظ

لوگوت خوشگله دسته بانوجون درد نکنه
خریدات هم قشنگن
یه پیشنهاد برای بهبوده سریعتره همسریت: شیرگرم + یه قاشق عسل
عالیه برای گلودرد!

مرسی خانمی
چشم حتما انجام میدم
دکتر که نمیره

گیلاس دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.kopolgilas.blogsky.com

سلام نی نی
چه لوگوی خوشملی گیلاسم دلش میخاد.........ایشالا همسلیت زودزود خوب میشه...ی بازی وبلاگی دعوتت کلدم جیگرم....بوس

مرسی
چشم حتما میام

▪•●اســـــمارتیـــــــــس●•▪ر دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.rahaaa.blogsky.com

وای خریدات خیلی خوشگل بود دلم خواست
چه غذایی به به
راستی لوگوتم مباررررررررررررک
دست بانو جونی ندرده
ایشاالله همسریتم با این پرستاریها زود زود خوب میشه

مرسی ره جونی از تعریفاتت
آره بانو جون زحمت زیادی کشیده

نگی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.dotabarayeham.blogfa.com

ایشالا زود زود خوب میشی... وقتی تو این کارارو می کنی حتما زودی خوب میشه دیگه :) اون ناهارتون آبگوشته کله پاجه ست چیه؟؟

ایشالا مرسی
نگی گلی آبگوشت بید بدا من کله پاچه دوست ندارم برعکس همسری

نگی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سارا من از اون لباس بنفشه ت می خوامممممممم همون رنگی و همون مدلی :((
اگه تهران بودی می پرسیدم کجا می رفتم می گرفتم...

الهی بمیرم
بخدا قابل نداره
آدرس بده برات بفرستمش بخدا ۱ بار هم نپوشیدمش
بی تعارف میگم نگی جون

یک خانوم پرنیان دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://parniyan27.mihanblog.com/

خاله!!دوست داری شوشوی مظلوم؟ پس یعنی دوست داری همیشه بیمار تا مظلوم! راستشو بگوناقلا!همیشه سلامت باشین ها!ووو

نه خاله جونی بخدا سرحالشو بیشتر دوست دارم
دلم نمیاد اینجوری ببینمش

سارا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://sami1385.persianblog.ir

این که دوست داری جای دیگران مریض بشی بخاطر قلب مهربونته خوش بحال شوشو که همچین خانم کدبانو و مهربونی داره . امیدوارم خودتر خوب بشه .

مرسی خانمی شرمنده میکنی با این همه تحویل گرفتن من

فهیم دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

صــــدای پای مهتاب / تو کـوچه ها میپیچه / شبهای بی تو بودن

ســـرابه هیچ هیچه / من از نگاه پاکـــــت / به آسمون رسـیدم

از لب هــــر فرشته / اسم تــو رو شنیدم / دیدم که اسم پاکت

رمــــز... در بهـشته/ خـدا تــــوی دل من / اســم تو رو نــوشته

به حـــرمت نگــاهت / دل از هــمه بـریدم / تو آســـــمون هفتم

به عشق تو رسیدم/

انشالله همیشه عاشق هم بمنید و همیشه از عشقتون لذت
ببرید. سارا جان پیشنهاد میکنم این فیلمو ببینی. البته نمیدونم
فیلم هندی دوست داری یانه اگه آدرستو داشتم برات پست میکردم
ولی خب محدودیت رو باید درک کرد.rab ne bana di jodi هم خنده داره
هم عشقولی .شرمنده من تخصصم رو فیلم هندیه .(بوووووووووس) .

وای چه شعر خوشکلی
فدات شم فهیم با فهم و متین من
مرسی خانمی
خیلی لف کردی
چشم حتما

سحربانو دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

ایشالا زودی حال شوشوت خوب بشه:)

مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد