روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

۷۵ عکس و عکس و عکس

نشستم دوست دارم بنویسم نوشتن نمیاد 

اخه همسری پنج شنبه بازم میره واسه یه هفته و من تنهام  

الان هم تو خونه نشستم و بیکار و علاف

یکشنبه ای با اصرار همسری ،برا شام رفتیم بیرون .آخه من همش یگفتم هنوز نمیتونم و اینا..... 

بعداز اون هم رفتیم یه فروشگاه گنده ای که همش از این چیز میزای پلاستیکی و بلور و اینا دارن، یعنی میخواستیم "تی" واسه آشپزخونه بخریم که یه مشت خنزل پنزل دیگه خردیم و آخر سر به فروشندهه گفتیم :اقا شما "تی" دارین؟  

دیشب هم ویار لوام آرایش کرده بودم روزه تعطیلی، خلاصه همسریو تو تموم شهر چرخوندم ،آخرش منه بدجنس همون جایی که خودم خواستم رفتیم و بازم یه مشت چیز میز گرفتم:   

پریروزا هم این پیراشکیا رو درست کردم :(  

افتضاحه نه؟ 

بچه ها یه مشت از این خرس کوچولوها واسه دستشویی گرفتم تو ادامه مطالبه: 

نخندین هاااااااااااااااا

 

 

 

 این برچسب ژله ای رو برا در یخچالمون گرفتیم:

 اینم یه نمای دیگه:

عکسای دونفره من و شوشو رو یخچال قیافه ها شون چیز شده 

نظرات 24 + ارسال نظر
یاسمن سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://Persavoshi.blogsky.com

سلام سارا خانوم. خوبین؟
یه چیزی: سایتون تو اون عکسی که از یخچال گرفتین دیده میشه!!! باحال دوربینو گرفتین!!
چقدرم میرین خرید
واسه این که حوصلتون سر نره پیشنهاد میکنم کتاب بخونین!
خب به منم سر بزنین خوش حال میشم.
فعلا بای بای

سلام
آره دقت نکرده بدم هاااااااااااا

مهشید سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://bahoonestan.blogfa.com

سلام سارا جونم... خوبی؟
چه خرس کوشولوهای بامزه ای... سرویستون خکشل میشه...
پیراشکی دیدم هوس کردم ولی... نوش جونتون...
اون عکس دونفره هاتون که یه هاله ای ازش پیداس به نظر رمانتیک میاد

آخی ناناحت نباش یه هفته ام سریع میگذره... ایشالا که شوشوت به سلامت بره و به سلامت بر گرده

سلام مرسی
ممنون از تعریفات
آره کمی معلومه این عکسا

آمارین سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

چخ باحال این ژله ای ها رو چیدی

جدی؟

نگی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.dotabarayeham.blogfa.com

اصلا هم پیراشکی هات بد نیست اصل کار مزه ست که حتما خوشمزه شده :)
برچسباتم خیلی خوشگله... منم می خوام اما ندیدم که بگیرم... از کجا باید گرفت سارا؟

جدی نگی خوبه؟
اعتماد بنفس بم دادی
از این پلاسکوها گرفتم خانمی

هورمهر سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.hooormehr.persianblog.ir

وااااااااااااااای خدا چقدر این خرس‌ها جیگرننننننننننننننننننننننننننننننن:)
من عاشق در یخچالتون شدممممم

مرسی هورمهریییییییییییی

▪•●اســـــمارتیـــــــــس●•▪ر سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.rahaaa.blogsky.com

منم ازون ماهی قرمزا دارم
انقدر دوسشون دارم که نگوووووووو
لوازم آرایشت مباررررررررک
دلم خواست

آره خیلی نازن
مرسسسسسی

مژی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام عزیزم
مبارک خریدهاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اتفاقا خرس ها خیلی با نمک بودن
یخچالتون و عکس هاش هم قشنگن
ای کاش یکم عکس بزرگتر بود
اما بهرحال بابت عکس ها مرسی گلممممممممممممم

سلام مژی جون
گلی بخشید دیگه اره محو بودن خوب

ساسا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://sasaodida.blogfa.com

چه قشنگ این برچسب ها رو چسپوندی خانومی....خیلی خوشم اومد...

نظر لطفته گلی

ساسا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

سارایی تو هم باید تو بازی شرکت کنی..می بینی چه طولانیه..
موندم کی این سوالا رو طراحی کرده یا بی ربط ان یا یه سوالا رو دو جور پرسیده

الهی
چشششششششم فقط به خاطر تو ساسا گلی

م(۰رها)! سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

چقدر یخچالت شلوغ پلوغه!!!
این عکس رو یخچال رو قدیما تو یع وب دیگه هم خونده بودم!
سارا خیلی بدی حلقه چی شد!

متوجه منظورت نشدم""ین عکس رو یخچال رو قدیما تو یع وب دیگه هم خونده بودم!""
میشه این جملتو بیشتر توضیح بدی؟

فرناز چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://sms-off-jok.blogfa.com

سلام
مبارکه
من عاشق خرید کردن و لوازم آرایشم

فقط عزیزم این ژله ای ها به یخچالت رنگ میدنا
مواظب باش

منتظرتم

سلام
جدی رنگ میدن؟

مریم چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

عاشق وسایل ارایشم

منم همین طور :)

آتی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ق.ظ http://paeize83.persianblog.ir

سارا عاشق خرسا شدم خیلی ملوسن اینا نازی ...
منم قند لوازم آرایشم پایینه شدیدا باید برم یه سر خریددددد!
پیراشکی هم خیلی دوس میدارم :)

:)

سپیده (باران عشق) چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سارا جون حواست باشه این برچسب ژله ای ها بعضی هاشون رنگشون رو پس میدناااااااا
ولی خوشمل شده!
چرا فکر می کنی پیراشکی هات افتضاحه؟ خیلی هم خوب شده

جدا خوب شدن پیراشکیا؟
آره همه میگن رنگ میده .چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدیه چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://kalantar62.persianblog.ir

سارا جون خریدات مبارک ...خرساتم خیلی بامزه ان فقط اون ژله ایا رو بعدن که برداری جاشون رو یخچال میمونه ها ...

وای نه

جوجو چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام خانومی..من هنوز که نی نی دار نشدم..دکتر گفته که نی نی دار بشو ...زووود!
عزیزم.....خییییلی سخته تنهایی......منم شبایی که اقایی نیست کلافه ام!کلافههههههههههههههههه
خریدات مبارک!
خیلی هم خوشمله چرا بخندیم..این سلیقه ات رو نشون میده!
عزیزم اون برچسب ژله هایی ها رنگ میده رو یخچالت !یه ذره شو بکن و زیرش و نگاه کن.....ببین رنگ داده یا نه!؟اگه نگ پس بده پاک هم نمیشه ها!

سلام خانومی
آره از حالا حالم بده
هی فکر میکنم رفته و من تنهام

فهیم چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام سارا جونی .
عکسات که ۱۰۰٪ تپلن (بخانید گچنگن) وسایل آرایشتون که ایشاالله باهاش از همسر جان دلبری لازم را بنمایید خرساتون که کلی جالبن (منم دلم میخاد).پیراشکیا تم خیلی زشتن اصلانم خوشمزه بنظر نمیان منم الان گشنم نیست (دماغم گزرگ شد).
تا یه از ذره در و دیوار خونتونو بسابی یه نموره عکس بگیری چهارتا آپ کنی بیستا از کامنتای من یکی و حذف کنی همسر خان تشریف برمیگردن نجران نباچ اصلا و ابعلا . دیگه پر چونگی استاپ خداحافظ . دلت شاد و لبت خندان باد {بوس}. در ضمن بنده بلد نیستم از شلککای بابزه اچتفاده کنم نخندید بهم لطفاْ.

الهی فهیم جون اگه هستی بگو یه لحظه رمزو میزارم و برمیدارم

فریبا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ http://saghar1khorshidma.blogfa.com/

سلام گلم
چقدر نازن چه با سلیقه
لوازم ارایش هم خوب بود مبارک باشه
پنکیک استفاده میکنی؟
اگه مرتب ارایش میکنی میگن پنکیک پوست خراب میکنه مراقب باش عزیزم
خوشکل خانوم
نگران نباش عزیزم دوری و دوستی یه هفته تا چشم به هم بزنی میگذره

بوس بوس

فریبا تو هی منو شرمنده محبتات میکنی
چشم خانم نه زیاد استفتده نمیکنم ولی به توصیه های ایمنی تو دوست گلم هم گوش فرا میدم خانومی
تازه منم بوس

ساسا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ

چه جور خصوصی بدم؟؟

تایییدیه

من(رها)! پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

عزیزم منظورم این بود که این ایده که عکس رو در یخچال می زنین رو...

سحربانو پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

منم عاشق این چیز میزام. یخچال مارو باید ببینی:))

جدی؟

مارال یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

سلام خانومی
وای این شکلکا منو یاد دوران دبستان انداخت.
یادش بخیر چقدر از این برچسبا می گرفتیم واسه روی کتاب دفترامون نه؟
راستی یه چیزی در مورد این برچسبای ژله ای بهت بگم. من دو سه تاشو روی در کابینت زدم بعد از چند روزی اتفاقی جابجا شدم دیدم لکه ش مونده روی در. گفتم یه وقت برای یخچال تو هم این اتفاق نیوفته خدا نکرده. سفیدم هست حیفه. البته به جنسش هم بستگی داره. ولی خب دلم طاقت نیاورد نگم.
منم میرم از این خرسیا میگیرم واسه دستشویی. خیلی ایده خوشگلیه عزیزم.

سلام
خانمی مرسی اومدی
آره خیلیل درمورد اون برسبا گفتن منم هر روز چک مکنم ولی نگ ندادن تو این مدت
ولی بازم مرسی خانومی

سارا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://sami1385.persianblog.ir

خیلی برچسبایه رو یخچالتو دوست دارم ، منم 10 روز قبل از تو عروسیم بود راستی تو خوزستانی هستی ؟

جدی؟
یعنی ۲۳ اسفند؟
چه جالب سارایی
اره خوزستانیم چطور مگه؟

زلال دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://so-simple.persianblog.ir

سلا سارا خانوم.ماهی کوچولوهات عین مال منه تو حمام چسبوندمشون.
ولی واسه در یخچال مواظب باش شنیدم رنگ میدن
راستی شما خوزستانی هستی؟ آنجا کجا زندگی میکنی؟یا تهرتنی؟

چشم مرسی
مواظبم
آره خوزستانیم
و همون جا هم زندگی میکنیم
چطور مگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد