روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

بیست وسوم(سالگرد ازدواج)

                                          

امروز سوم فروردین ماه ۱۳۸۹ اولین ساگرد ازدواج من و همسرجونم هست 

 

همسرم  

        عزیزم 

                مهربونم ،سالگرد ازدواجمون مبارک

                                     

             

        

 پارسال سر ساعت ۸  با آژانس رفتم آرایشگاه چون دلم نیومد ۷ صبح همسری بیدار کنم  

همه مهمونا خواب بودن وقتی رسیدم یه نفراز کارکنان آرایشگاه اونجا بود گفت حالا خیلی زود نیست که اومدی؟من گفتم خودتون بم ساعت دادین  

خلاصه بعد از اینکه تمیزکاری کرد و اینا   اومد موهای فوق العاده بلند منو سشوار کشید 

اسمش یادمه نرگس بود  دیروزشم واسه صورتم پیشه خودش بودم 

یادته گلم، پارسال این موقع های صبح بود لباسمو برام اوردی آرایشگاه  

سر ساعت ۱۲ با فیلمبردار  دم در بودی و من هنوز لباسمو نپوشیده بودم ناخون هم نذاشته بودم 

و تو چقدر معطل شدی 

بعد اومدم بیرون و پیشونیمو بوسیدی و گفتی که خیلی خوشکل شدم 

چشات برق میزد 

منم وقتی دیدمت خیلی تعجب کردم چون تا چند روز قبلش همش کل کل داشتیم که تو ریشت رو چه طوری بذاری من میگفتم پرفسوری تو میگفتی کامل و گذاشته بودی هم بلند شه  

و زمانی که دیدمت همون طوری بود که من میخواستم و چقدر هم بهت میومد و خوشکل شده بودی گلم 

 

بعد رفتیم فضای سبز و همش گل من دست تو  بود و تو اون دستت هم دست من بود چون لباسم خیلی پف و سنگین بود و نمیتونستم ابدا با اون کفشا راه برم 

چون پاشنشون بلند بود و من عادت به کفش پاشنه دار نداشتم اون ناخونای مصنوعی هم که دیگه داشتن منو میکشتن 

ولی از ظاهرم راضی بودم  

بعد هم رفتیم آتلیه عکسای خوشکلمونو گرفتیم  

بعدش رفتیم خونه من یه لباس راحتی پوشیدم چند دقیقه استراحت کردم   

ناهار هم که تو زحمت کشیده بودی کیک و آبمیوه خریده بودی و تو یخچال گذاشته بودی 

که از استرس زیاد من نتونستم زیاد بخورم 

دوستات هم که منتظر ما بودن تو پذیرایی با تو نشسته بودنو منتظر فیلمبردار که بیاد و قسمت خونه رو بگیره و بعدش بریم تالار 

 

همش ازخستگی دوست داشتم بریم خونه و بگیرم تخت بخوابم 

بعداز تالار و رقص و عکس و خونه بابات و گوسفند کشون و ..... رفتیم خونه مامانم اینا که تا ساعت ۳-۵/۲ اونجا بودیم و فک و فامیل هنوز انرژیشون تخلیه نشده بود  

 

خلاصه دوستت که ماشین ماله اون بود ما رو اونطرف پل یه دوری داد و رسیوندمون خونه و پاپیون ها رواز ماشین کندیمو و بنرمون رو هم از صندوق عقب دراوردیمو دیدیم خواهری و شوهرش اومدن دنبال بالاتنه لباس من، که به مزون برسونن آخه فرداش قرار بود که یه نفربپوشتش 

خلاصه من وتو تور و تاجو  از موهام در اوردیم که سرم یکمی سبک شد 

ولی موهامو به همون حالت ول کردم واسه فردا صبحش  

خلاصه فردا صبش بیدار شدیم خدود ساعت ۵/۸ و با اون موهای بزرگم که تو کف سرم شنییون شده بود وفقط یه روسری کوچولو هم این خونه با خودم آورد بودم ، رفتیم واسه مراسم خونه مادرشوهرم اونم با آژانس! ..................

دیگه بقیش مهم نیست 

 زیادی سر خواننده ها درد گرفت 

حالا عکس از سفره هفت سین و میز دیروز:   

 

 

 

 

 

میز دیروز: 

میوهامو خواستم شبیه سارا درست کنم که نشد 

این ور میز این جلو گیفتای عروسیمونه که ۱ ماه وقت گذاشتم تا ۱۵۰ تا درست کنم 

اون ورم اون بنفشا نقلای سفره عقدمونه که باز خودم درست کردم ولی تو عکس درست معلوم نشده

 

نظرات 22 + ارسال نظر
باقری سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه

من که با کوری و مهجوری خود سرگرمم
از چنین کور تو بینایی و دیدار مخواه

چشم بیمار تو بیمار نموده است مرا
غیر هذیان سخنی از من بیمار مخواه

با قلندر منشین گر که نشستی هرگز
حکمت و فلسفه و آیه و اخبار مخواه

مستم از باده ی عشق تو و از مست چنین
پند مردان جهان دیده و هشیار مخواه

عرض ادب واحترام وتبریک به مناسبت عیدنوروزبه شما دوست بزرگوارامیدوارم لحظات مبارک ومعنوی را دراین سال داشته باشین.ارادت

.:: نوروز شاپ ::. سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://norouzshop.com

با سلام و درود [گل]

وب قشنگ و پر محتوایی داری [قلب] بهت تبریک میگم دوست عزیز [گل] کارت حرف نداره [گل]

امدم دعوتت کنم بیای به فروشگاه نوروز شاپ [گل]

http://norouzshop.com

همه محصولات به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز با 40% الی 60% تخفیف ویژه عرضه میشود

بهترین فرصت برای خرید را از دست ندهید[گل]

همه سفارشات حتی در ایام نوروز هم آماده و ارسال میگردند [گل]

کلیه محصولات در پگ و کاور ضد خش و بسته بندی ضد ضربه عرضه میگردد[گل]

کلیه محصولات با گارانتی 48 ساعته عرضه میشود شما بعد از دریافت سفارش خود تا 48 ساعت میتوانید برای مرجوع کردن سفارش و دریافت هزینه خود اقدام نمایید

این بهترین فرصت خرید از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های وب در ایران است[رضایت]

با خرید بیش از ده هزار تومان شما در قرعه کشی بزرگ نوروز شاپ شرکت داده خواهید شود[گل]

جوایز نفرات اول به ترتیب هفتصد هزار تومان - پانصد هزار تومان - سیصد هزار تومان و به هشتاد و نه نفر از خریداران خوش شانس خود هدیه کوپن خرید رایگان به اندازه مبلغ سفارش قبلی داده خواهد شود.[گل]

پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید[گل]

برای دریافت لیست جدید ترین محصولات ما + آدرس جدید سایت (در صورت پیش امد هرگونه مشکل احتمالی) + هدایا مختلف تبلیغاتی در یکی از گروه های زیر عضو شوید

آدرس گروه یاهو ما:

http://groups.yahoo.com/group/takbuy/join

آدرس گروه گوگل ما:

http://groups.google.com/group/takbuy?hl=fa

با عضویت رایگان در یکی از گروههای بالا از ده ها هدیه ارزنده + تخفیف در سفارشات بعدی + دریافت رایگان کوپن خرید و ..... برخوردار شوید.[گل]

امیدوارم شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید [گل]

خدمات و محصولات فروشگاه ما رو با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید [گل]

مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود[گل]

پایدار پیروز و موفق باشید[گل][بدرود]

http://norouzshop.com

شرکت کامپیوتر پانته آ سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.panteaco.com

بزرگترین فروشگاه اینترنتی سی دی :نرم افزارهای کاربردی .آموزشی .بازی .مستند .کارتون و ......

من(رها)! سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ساراااااااااااااااااااااا جونم سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال دیگه هم همینطوری همو دوس داشته باشین
بوس بوس بوس

سلام
تو کجای خانمی؟
مرسی گلم
انشالله برا خودت پیش بیاد

من(رها)! سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

سارا ۲ تا سوال لزت داشتم این گیفتات از چیه یعنی اون وسط چی گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟
بعدش رو ته دیگ برنجت چی ریختی منظورم زیر خلال بادموه هاااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دی!!!!!!!!ببخشیداااااااااااا

وسط اونا هل کوبیده شده + قند آسیاب شده
دومیشو معذورم
میام تو وبلاگت میگم بت

فریبا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام
سالگرد ازدواجتون مبااااااااااااااااااااااااااااارک
ایشالله سال های سال به خوبی خوشی در کنار هم و نی نی هاتون در اینده زندگی کنید و همیشه سالم باشی
مثل گل همیشه بهار همیشه زندگیت بهاری باشه

مرسی
خانم گلی
از اظهار لطف و محبتت
ممنونم که همیشه سر میزنی و نظر میدی
منو دلگرم میکنی

عاشق(مژی و عسلیش) چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://lezateeshgh.blogsky.com

عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک
انشالله که سالیان سال در کنار هم جشن بگیرید و هرسال عشقتون بیشتر از ژارسال شده باشه

مرسی
نظرلطفته گلم
منم واسه تو و عسلیت آرزوهای خوب دارم

سارا چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.sara4164.blogfa.com

سال نو و سالگردتون مبارک عزیزم. سفره ۷سینت خیلی خوشگل شده

مرسی گلم

الهام چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://faghat-khode-khodam.blogfa.com

ای جیگرتو.....چقد شماها ملوسی هستین...

خوش بگذره بهتون...عیدتون هم مبارک

ممنونم الهام جان ایشالله به شما هم خوش بگذره

ღیه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سالگرد ازدواجت و عیدت مبارک
چه باحال..هرموقع که عید میشه یه سال به بودنتون اضافه میشه.
۳عید مهموناتون بودن؟!

مرسی
گلی آره همین طوره که میگی
نه متاسفانه تمام فامیل حتی مامانم اینا به خاطر اومدن داییا از خارج از کشور تهران رفتن
و ما دو نفر بودیم فقط

محسن شیطونک چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.snndag.blogfa.com

سلام سال نو مبارک انشالله سالی پر از قدرت سر بلندی وبا برآورده شدن آرزوهاتون در ضمن سالگرد ازدواجتون مبارک

برای شما هم همینطور
مرسی از تبریکت

بانو چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://typesetlife.persianblog.ir

تبریک می گم خانومی... انشاالله صد سال کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنید.. همراه با نی نی های خوشگل...

مرسی گلم
نظر لطفته

من(رها)! پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

یعنی هل و قند رو بعد ریختی تو پلاستیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب نگفتی که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره دخترم

زهرا پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ق.ظ http://diary1982.blogfa.com

سالگرد عروسیتون مبارک.
امیدوارم کنار هم خوشحال و شاد زندگی کنید.

راستی چه با سلیقه . هفت سینت خیلی قشنگه

مرسی خانومی
شما و آقای همسر هم همین طرر ایشالا

شوکا پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.shoka.mihanblog.com

آخی چقدر با احساس تعریف کردی...

مرسی
نظر لطفته

من(رها)! پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

دومیو قرار بود تو وبلاگم بگی نگفتی که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!{گریه}{گریه}{گریه}{گریه}{گریه}

الان اومدم وبلاگت

من(رها)! پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

از اول می گفتی خوووووووووووووووووووووو
ولی چه چیزای عجیبی بعد اون که بغله کیکه چیهههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جون سارا فکرم مغشول شد!!!!!!!!!!!!!

اومدم باز

پیام پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://lake-of-enigma.blogfa.com


اول: اینکه هم عیدتون مبارک هم سالگرد ازدواجتون .
خیلی از اینکه اینهمه احساس خوشبختی می کنی خوشحالم.

دوم : یکی از کارایی که بر خلاف تمام مهربونیام انجام دادم و هیچوقت نمی تونم جبران کنم این بود که روز عروسیمون وقتی رفتم آرایشگاه دنبال عروس اینقدر کارام بهم ریخته بود و خودم دست تنها همه کارا رو انجام دادم و آرایشگاه هم خلف وعده کرده بود و خلاصه تو هوای گرم و نبودن فضای سبز برای فیلم برداری و هزار بهانه دیگه به همسرم که خیلی هم خوب شده بود بجای اینکه بگم خیلی خوشکل شدی گفتم " بابا زود باش به هیچ کارمون نمی رسیم" .
حالا وقتی خاطراتتو خوندم دوباره یاد اون لحظه افتادم .
کاش می شد بعضی از لحظات زندگی برگرده و آدم بتونه درستشون کنه .


جدی؟؟؟؟؟؟
مطمئنا هسرتون درک کرده اون لحظه
والان هم جای تاسف نداره
هرکسی از این لحظات و موردها داره
ولی الان مهمه میدونه که جز اون برای شما هیچ کس اهمیت نداره

عاشق(مژی و عسلیش) شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://lezateeshgh.blogsky.com

سلام عزیزم
چرا دیر آپ می کنی!!!! بابا دلم تنگ شده- زود بیا- :)

فرناز سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ http://maneziba.blogfa.com

سلام خانومی. عیدت به همراه سالگردت مبارک. قلم خیلی قشنگی داری.

نظر لطفته

سارا و سالار پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://sarasalar.bloghaa.com

سلام سلام
عید شما مبااااااااااااااارک.
سالگردتون "البته با تاخیر" اما مباااااااااااااارک
هفت سینتونم خوشله
عجب جای قشنگی رفته بودینااااااااااا...همه ی پستاتو همین جا نظر گذاشتم D:

سلام
ممنون
مرسی
الان میام پیشت

من چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.rahalove68.blogfa.com/

چرا رو تخم مرغ هفت سینت نوشته 1389 ؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد