روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

سومین

امروز سرکار یه مشت با همکارای همیشه بیکار در مورد غذاساز حرف زدیم  بعضی ها میگفتن مارک تفال بعضی ها ..... ولی نتیجه این شد که همه مارک مولینکسشو بگیریم  

 

امشب هم مطابق معمول با شوشوی گلم نشستیم هم شیر موز دست پخت خانم خونه رو خوردیم هم از شبکه فارسی۱ سریال عشقولی ویکتوریا رو دنبال کردیم  داره به یه جاهایی میرسه بالاخره

راستی جمعه فیلم ۲۰۱۲ رو با همسری دیدیم به نظر من که خیلی جالب بود به شما هم توصیه میکنم برای ۱ بار هم که شده ببینیدش ارزششو داره 

راستشو بخواید با دیدن این فیلم من یاد روز قیامت افتادم   

 

اینم عسکش: 

  

2012

 

خلاصه الان هم که ساعت حدود ۱ نصفه شبه شوشو با بقیه آقایون همسایه جلسه دارن درمورد رنگ درب های ساختمون البته من که میدونم اینا همش بهانست و درمورد چه چیزایی (بین خودمون باشه سی یاست)حرف میزنن 

 

خودمونی۱ :امروز ساعت ۵/۱ که همسری اومد دنبالم(آخه اون زودتر کارش تموم میشه)و رسیدیم خونه دیدم چه بو برنگی راه انداخته بود زودتر اومده بود خونه و برای ناهار شنیسل مرغ درست کرده بود خیلی خوشمزه بود هرچی التماسش کردم حاضر نمیشد دستورشو بهم بگه تا بالاخره دلش سوخت یه توضیح کامل داد 

 

خودمونی۲ : چون امشب هم حوصله پخت و پز واسه ناهار فردا رو ندارم(البته کمی هم تنبل شدم)تصمیم دارم فردا ظهر که برگشتم از سر کار خوراک بادمجون درست کنم 

 

خودمونی ۳ :امروز در راستای حفظ و تعادل وزن و جلوگیری از افزایش وزن به مدت ۱۵ دقیقه از اربیترک بهرمند کردم خودمو.

نظرات 2 + ارسال نظر
روناک چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.ronak88.persianblog.ir

سارا جان لینکت کردم

یاس ***دنیایی به رنگ یاسی *** چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.lilacworld.blogfa.com

سلام عزیزم ممنونم ازت و از آشناییت خیلی خوشبختم . قالب وبلاگت هم خیلی نازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد