روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

493

بدون رمز امشب افطار خونه همسایه دعوتیم بالاخره نوبت سومین نفر رسید ، برعکس ما و قبلی که بیرون دعوت کردیم ، اصرار داره خونه برگزار کنه، مطمئناً یه چیزایی جدید برا خونش خریده که مثلن میخواد چشم ما رو کور کنه خواهر

بیخیال 

امروز سر یه مسئله کاری من و همری از هم دلخور شدیم ، این دلخوریا بدجور انرژی منو میگیرن . الان کلن ناراحتم ، دوش گرفتم بدون حتی یه ضدآفتاب اومدم سرکار ، شبیه جنازه ، ذقیقاً

دلم میخواد خونه دار بودم ، دلم میخواد نیاز نبود برم سرکار ، از لحاظ همسری نیا نیست ، ولی من میدونم که بدون من چوب حراج به دفتر میزنه آقا

کلن اگه من نباشم همش خرج رحم و مروتش و بی دقتی های کارمندا محترم میشه 

حالم به کل گرفتست

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

سادگی « دوستت دارم » در هیچ جمله ای نیست. اما شجاعت بیان و ابراز آن هم در هیچ احساسی نیست. ابراز عشق آسان نیست چون در ناخودآگاه انسان است و او به دست خود آن را ابراز نمی کند. بلکه عشق خودش می جوشد و در رفتار و چهره و بیان زندگی انسان نمودار می شود. اما « دوستت دارم » جمله ای است که آدمی با اراده خودش حس دوست داشتن را خالصانه در وجود روح مقابلش نشان می دهد و همین خود آگاهی و ارادی بودن است که زیبایی دوست داشتن را مقابل عشق نشان می دهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد