روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

489

دیروز ماه رمضون شروع شد ، ماه رمضون امسال خیلی یهویی اومد ، کلن تیرماه یهویی اومد ،از تو تعطیلات عید که به همسر قول دادم برم دنبال گواهینامه  من دایم سرم شلوغ بود ، دیگه اینجا که نوشتم ، کلاسای آیین نامه ، کلاسای شهری ، یه هفته کلاسای اهواز ، آزمون زبان تهران و ..... آهان سفر کیشمون ، خلاصه که سرم شلوغ بود و گذر زمان رو احساس نکردم ولی حالا که خلوت شدم حوصلم سر میره با وجود کارای همیشگی خونه و یه کار دوشیفت !!!!

 بچه ها من رفتم دکتر برام آزمایشای قبل بارداری ، هیچکی نمیدونه هیچکی فقط همسر ، منتظرم خاله پری تموم شه که برم آزمایشها رو بدم .البته فعلن هیچ اقدامی صورت نگرفته  

بچه ها این سریال هفت سنگ همون مدرن فامیلی آمریکایی که اسلامی ششده ، هر کی دیده حتما فهمیده ، مسخرررره


سریال مدینه که از شبکه یک ژخش میشه بهتره انگار  

امروز تولدت داداش کوچولومه ( درسته اینجا رو نمیخونی ولی : تولدت مبارک عزیزم )

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ق.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com/

سلام آره فیلمش خیلی چرته
خوشحال میشم به منم سربزنین

چشششششم
خوش آمدید

فافا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ

منم خوشم نیومد از سریال شبکه 3 اما میدونم کارای سیروس مقدم همیشه خوب فکر کنم شبکه 1 خوب باشه
مبارک باشه پیشاپیش قدم نو رسیده به نظرم پسر باید باشه

آؤه انگار مدینه بهتره فافا
وای ایشالا پسر باشه ایشالا ایشالا

الهه سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ

ممنون خانومی
ایشالا به زودی نی نی دار میشید

قربونت برم عزیزم

آمارین سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

خب همونجا تو کیش یه عملیا میرفتی دیگه به قول دوستم تو سفر مزه ش بیشتره

میکشمت آمارین
خو نمیتونستم خو خاله پری بود
طبق کل مسافرتامون

ساینا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:47 ب.ظ

به کسی در مورد ازمایشات حرفی نزن بعدا کچلتون میکنن.ایشالله به موقعش نتیجه می گیری..
سریالهای امسالش زیاد خوب نیستن..من از این روح و جنیها دوست دارم

آره اصلن بشون نمیگم ف راست میگی
وای ساینا روح و جنیا؟؟؟؟؟؟
بیخیال دختر

::.. چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ http://farzan3h.blogfa.com

به سلامتی تصمیم گرفتی برا نی نی دار شدن

lمرسی عزیزم

غزل جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ http://manevesht2.blogfa.com

یه حس خوبی اومد تو دلم از اینکه قراره مامان بشی پیشاپیش مبارک دوستی

مرسی دوستم
ولی کو تا مامان شدن من گلم

ویدا یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ http://yoursweetsmile.persianblog.ir/

من که اصلا سریالای امسالو نمی بینم
به سلامتی پس تو هم تصمیم گرفتی به جمع ما مامانا بپیوندی؟

چرا؟ مدینه بدک نیست ویدا
دارم میپیوندم ، باید خدا بخواد دیگه خواهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد