روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

488

من دلم گواهی میداد کلن ایران میبازه ، ایران گلزن نداره . یخیال به هر حال که باختیم از بوسنی و انتظاری هم از تیم ما نیست که جز 16 تیم برتر باشه

اقا چرا اسپانیا و انگلیس و ایتالیا حذف شدن ؟چرا؟

انصافا نیجریه خوب بود

دیروز با خانواده مادری کنار اب رفتیم برا شنا. اونا از صبح زود رفته بودن ولی من  خواهری با خانواده دایی اینا بعد از کار و برای ناهار . همسری به خاطر دفتر نیومد .من همش تو آب بودم . الان تن و بدونم کوفته ست. ولی جای همسری خیلی خالی بود 

آب رودخنه ی ما خیلی سرده و تا بری با دمای آب عادت کنی پدرت درمیاد ولی دیگه عادی شد برات انقدر زلاله که دلت نمیاد دل بکنی


نظرات 1 + ارسال نظر
آمارین پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ق.ظ

بله بله من تایید میکنم آبش خیلی سرده
سارا جون بابت پیگیری بلیط یه دنیا هم ممنون. همون روز که گفتی شوهر خواهرم رو فرستادیم فرودگاه/ بلیط تهیه کرد. راسی خب چرا اینجوریه؟ چرا بلیط رو دفاتر نمیفروشن؟ مگه فرق میکنه؟
راسی بلیطا کلن گرون شد به سلامتی؟ خدا لعنتشون کنه
اها اینم هی یادم میره بپرسم. پول بلیط اومد به حسابتون؟رسیدش هم نگه داشتم. بگو ک خیالم راحت بشه

تو که آره دوستم
جدن سرده
ایشالا دوباره پیش بیاد این ورا بیاید و همو ببینیم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد