روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

484سفرنامه کیش4

 ادامه مطالب بدون رمز

 روز جمعه 16 خرداد قصد داشتیم بریم پارک ساحلی مرجان . کلی تعریف زیباییشو خونده و شنیده بود 

بعد از صبحونه تاکسی گرفتیم و راه افتادیم  

هتلمون :

 

اسکله مرجان :

 

حقیقتا و جدن عاشق زیبایی ساحل کیش شدم ودلم میخاد بخاطر همین ساحل تمیز و شفاف مرجانی و دلنواز یکبار دیگه به کیش سفر کنم

 

آزادی یواشکی من :

 

میدون بین ساحل و بازار مرجان :

 

ماهی مرکب که وقتی صیدش میکنن از خودش یه چیز مرکب مانند ترشح میکنه که بومی ها صید کردن و سعادت دیدن همچین ماهی رو از نزدیک پیدا کردیم ( میگفتن همش گوشته مثل میگو ) :

 

بعد از دریا هم رفتیم بازار مرجان و کلی لباس حراج خورده خریدیم و حال داد. دوباره تاکسی گرفتیم واسه ناهار رفتیم هتل.

عصر بلیت پارک دلفین داشتیم با پرشین شو، هر نفر 70 تومن

به قول همسری بیشتر پارک طاووس ها بود تا دلفین . همینجوری جوجه طاووس و طاووس آزاد و پررو ریخته بود تو محوطه  

اول کلی پیچ و خم باید میرفتی تو پارک  کلی طاووس و اردک و فلامینگو و پلیکان و اینا میدیدی و البته تمساح . بین راه هم ایستگاههای یخ در بهشت و بستنی بود با خانمای خوشکل و شال نارنجی و توصیه هاشون که " حرف گوش کنید مسیر طولانیه ، از ما خرید کنید " و همچنین راهنما های پارک که خانمای سفیدپوش بودن با شالهای قرمز رنگ

 

دلفیناریوم : 

این باحالا هم شیر دریایی بودن :( لوتا و دنیا ، خواهر بودن)

   

اینم دو تا دلفین ماده ( سالی و مانلی  که هر دوشون بچه داشتن و تو ایران متولد شده بود بچه هاشون : یه دختر شادی و یه پسر شادان ) :

آکواریوم بزرگ اونجا:

  

در آخر پرشن شو بود که به نظرم خسته کننده بود.  خیلی برنامشو شبیه شویی بود که شب قبل رفتیم . بهنام ابطحی هم نوازده بود اونجا. خلاصه تا 11 اونجا بودیم بعد هم با ترانسفر هتل برگشتیم و خوابیدیم 

یه رسم جدید دیدم تو کیش که هر جا میرفتی یه عکاس داشت خودش و ازتون عکس میگرفت . جت اسکی که دیجیتالی بود و همه رو 30 خریدیم . جُنگ هم در حال تماشاش ازت عکس مینداختن و در آخر میتونستی دونه ای 15 بخری  

پارک دلفین ها هم  اول با قطار تفریحی و رنگی رنگی،  بعد با عقاب بعد با طوطی های بزرگ رنگی بعد با فلامینگو ها و مار و فوک  عکس میگرفتن و تو اجازه نداشتی با دوربین خودت بگیری  در اخر چاپ میکردن و دونه ای 20 میخریدن . ما 4 تا خریدیم !!!!!! 80 تومن ( من با دو تاشون موافق بودم)

روز آخر شنبه ساعت 11 پرواز داشتیم بعد از صبحونه تاکسی گرفتیم به سمت فرودگاه

 

فرودگاه اهواز و همسری :

 

وقت رفتن چادر ماشین  قبلی مامان اینا که برا پراید بود و دیگه بدردشون نمیخورد رو گرفتیم و گذاشتیم رو ماشین وقتی برگشتیم سراغ ماشینمون دیدیم که رو ماشین نیست که نیست . همسری گفت دیدی حدس زده بوده بودم که میدزدنش ! دم در از مسئولش پرسییم گفت اینجاست ، باد اومده انداختتش . خلاصه کلی خوشحال شدم من . 

هزینه پارکینگ شبانه روزی فرودگاه واسه 4 شب :14 تومن

تمام مسیرهای تاکسی که بیشتر ما سفیدرنگا که کمری بود سوار میشدیم ،4 یا 5 بود . گرچه که هتلمون و بازارا مسیر دوری از هم  نبودن ولی  تو اون هوا داخل تاکسیا یخ بود . مسیر هتل تا فرودگاه هم 10 گرفتن ازمون

نظرات 5 + ارسال نظر
بانو-دل مى نوازد دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ق.ظ

خیلى خوب تعریف کردى... دلم سفر کیش خواست... ما براى ماه عسل رفتیم تقریبا 7 سال پیش الان کلى تغیىر کرده...

طولانی شد ولی
اذیت نشدید؟
ما اولین بارمون بود میرفتیم کیش
ولی من دلم میخواد دوباره برم
به خاطر ساحل زیباش

آمارین دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

والا میصرفه ادم ماشین ببره بزار پارکینگ فرودگاه تا اینهمه هزینه ی آزانس بده
راسی از خریدات نگفتی. عکساشونم بزار

آره والا چه کاریه خو
تازه راحت میری و برمیگردی
کلن محسناتش بیشتر از معایبشه
برای اونم یه پست بی در و پیکر دیگه میذارم خواهر

آلیس دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ق.ظ http://roozhayetalaei.persianblog.ir

خیلی سفرنامه جالبی بود عزیزم.دست گلت درد نکنه.مرسی که ما رو تو شادیهات سهیم کردی

عزیز دلم دوست جون
خوش اومدی
خوش بخت شدم از آشناییتون

فافا دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.manonafasiim.mahtarin.com

اخی دلفین ها خیلی ناز بودن دلم یکیشون خواست:)
حسابی خرج کردید اما ارزش دشت خوش گذشتهبازم عکس داری عایا

سلام عزیزم
آره خیلی با حال بودن و دوست داشتنی
آره بازم عکس دارم از خریدا خواهرررررر

[ بدون نام ] شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ق.ظ

چه پارکینگ بصرفه ست من نمیدونستم
راستی ما سال89 ماه عسل رفتیم مثثلا تاکسی2 میگرفت همه مسیرارو فرودگاهو5 میگرفت!
وای دلم تنگ شددددد برای کیش امسال حتما میریم

ایشالا زود زود دوباره برید
والا تو مملکت ما که گرونی ثانیه میزنه انگار خیلی هم تاکسیا گرون نشدن اطلسی
آره منم همین الان دلم برا کیش تنگ شده
ارزش دوباره رفتن رو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد