روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

467

13اسفند:

این مدت همسری نبود ، امشب پرواز داره میاد

خیلی وقته همدیگه رو ندیدیم ولی نمیدونم چرا مثل قبلا بیتاب و بی قرار نیستم! شاید بزرگ شدم ولی دلم برا اون زمانها که همسر نبود و من تب میکردم تنگ شده(آتیه سلام)

برای رفتن دوستم و شوهرش به دبی ، خیلی خیلی اذیت شدم این مدت، بلیت اوکی کردم براشون ولی ویزاشون نیومد بقدری اعصاب منو لجنمال کردن که حد نداره ، ولی بعدش زنگ زد کلی دلجویی کرد ازم

ادامه مطالب صبح چهارشنبه 14 اسفند:

 همسری اومد با سوغاتی که کلی خوشکل بودن

از این بشقاب و کاسه و لیوان تک نفره ها که معمولن برا بچه هاست!!!!!

دوباره چقدر دلار و درهم و طلا بالا رفته ، چقدر بد

راستی سبدکالای عزیز به ما هم تعلق میگیره

کی واقعا گرفته؟




نظرات 3 + ارسال نظر
آمارین چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

نوش جونت سوغاتی. بچسبه به تنت
ما که نگرفتیم و احتمالا هم نخواهیم گرفت. چون کارتمون همیشه دست همسره که همراه خودش برده. میگن تا اخر اسفند هم فقط مهلت داره
عسک! سوغاتیا رو بزار.

عزیزم مرسی
کی میتونه بره تو صف خواهر
چشششششم

خانومه خونه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://ladyhome1.persianblog.ir/

مبارکت باشه سوغاتی ها

مرسی گلم

فافا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtarin.com

مبارک باشع سوغاتیاچقدر ناراحت شدم از خوندن خط سوم چهارم پستت
عکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد