روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

465 هوای اسفند

از پنجشبه هفته پیش که همسری رفته تهران بین خونه خودمون و مامان اینا سرگردونم

دلم گرفته از این روزا،کلن من و همسری بینمون با وجود دوری شکرآب های مختلفی بوجود  اومد

نمیدونم چرا حل نمیشن

این روزا دوباره درچشم باد ، دوباره پارسا پیروزفر ....

مثلا برا چی "سرزمین کهن" توقیف شد؟ خیلی دوست داشتم سریالشو ، بابا به خدا در مَثَل مناقشه نیست 

همسری امروز برمیگرده ایشالا ساعت 17:20 پرواز داره

مامان برا ناهار آش رشته درست کرده ، گفت حتما بیای اینور 

برادری هم رفته درود با قطار واسه برف بازی ، بمیرم برای خوزستانیا برف ندیده...

چقدر زود امسال گذاشت ، اسفند داره از راه میرسه ، روزای خرید و بازار و شلوغی و سبزه و ماهی . به به  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آمارین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ

کلن راه دوری دلخوریایی که پیش میاد هم بدتره.
تو بگو عمو پورنگ واسه چی توقیف شد؟ یعنی واقعا منظور داشتن؟ من که سرزمین کهن رو نمیبینم. خوشم نمیاد سریالای این مدلی
به به آش رشته نوش جونت. راسی فک کنم یه بار پرسیده بودم ازت. تو قل قل خوردی؟
جدنننننن برای برف بازی رفته درود؟ چه حسی واقعا

امدم ... :)

فافا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

سارا اینجا ریختن بیرون تظاهرات اعتراض بخاطر یه سریال اونم نذاشتن حداقل به ده قسمت برسه بد قضاوت کنن ادم میونه چی بگه اینا عقل دارن عایا

آره اینجا هم
خیلی مضحکه
بدم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد