روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

436

دو هفته از رفتنش گذشت ، باورم نمیشه هنوز که نیست . چقدر زندگی آدمها باوردنکردنی و عجیبه.....

تو این دوهفه روحیه همسری بهتر شده . به اوضاع خونشون به شدت رسیدگی کردیم .کلی وسیله جدید خریدیم ، اشد که تنوعی برای 3 خواهر مجرد و برادر شوهری دانشجو و پدر شوهر عزیزم باشه . با وجود جاری بزرگتر از خودم و اینکه دختر داییشون هم هست ولی چون کرج هستن و به ندرت سر میزنن ، توی مراسم همه این خانواده رو به من سپردن ، به منی که هنوز خودم باید به کسی سپرده بشم.

چقدر روزها زود میگذره ( جمله ثابت من ) 

همسری به خاطرروحیه هممون ، تصمیم گرفته بچه دار بشیم، من مخالفتی ندارم بعد از گذشت 4.5 سال از ازدواجمون و 6 سال از عقدمون ، شاد واقعن برا اقدام کردن الان زمانشه دیگه. نمیدونم من فقط میترسم . 


نظرات 10 + ارسال نظر
مژی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

روحش شاد
خوشحالم که میگی روحیه همسری بهتر شده
خدا انشالله کمک همه بچه هاش کنه
مخصوصا دخترها
خیلی سخته
انشالله که به سلامتی بچه دار شین و خدا یه بچه سالم و خوشگل و پربرکت بهتون بده

قربونت
اره بهتر شده
زمان همه چی رو حل میکنه
ایشاالا که هیچکی تجربش نکنه

فافا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

خسته نباشی عزیزم حتما خدا این خوبی هات رو میبینه جوابتم میده عزیزم
ایشالا یه نینی سالم خوشگل میاری

قربونت برم ولی اخه کدوم خوبی عزیزدلم؟

a n o o یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ http://solouch.persianblog.ir/

نترس سارا خودتو بسپر به خدا!

خدا خودش کمک کنه

نارنجدونه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ق.ظ

سارا جان تسلیت میگم ، خدا رحمتشون کنه انشالله

مرسی عزیزم حالا دارم میفهمم چی میگفتی مریم

فهیمه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام دوستم کامنت گذاشته بودم ولی نیست تسلیت گفته بودم برات
خیلی خوبه که میخوای مامان بشی عزیزمی برات ارزوی سلامتی دارم بوس

قربونت دوست جون عزیزم

bahar دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

bahar دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

رمزم : 28s64b

رزماری سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

خدا رحمتش کنه .
انشاء الله که تصمیم درستی باشه و هرچی خیره خدا براتون پیش بیاره

مرسی

نارنجدونه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

:(

مامان سام کوچولو چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

انشاالله خدا یه نی نی ناز دوستداشتنی بهتون عطا کنه.

ایشالا عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد