روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

432

دارم تکرار قهرمانان میبینم اخه امروز سه شنبه ست. خورش  کرفسم داره تو زودپز میقله و برنجم داره خیس میخوره،باورمم نمیشه 5شهریوره و من هیچی ننوشتم، از روزهای شبه پاییزش، از غروبایی که چه زود میرسه و شبایی که دیگه خیلی تابستونی و بلند نیست و دلگیری لحظه هاش،پاییز داره میاد بازم روزها میگذره و حواسمون نیست

امروز آخرین قسط 200تومنیمونو دادیم این وام 5ملیون بود بدون سود و بازگشتش 25 ماه بود ،چقدر زود 2سال تموم شد و وام ما،،!درستا که آذر یه دونه وام همین مدلی  دیگه ایشالا میگیریم ولی خوشحالم کا این تموم شد

این روزا درگیر مسافرای تابستونی ،بیحالیه مادر همسری و خرابی پشت سرهم ماشین و گرمای تابستون و اعصاب خراب من و همسری بودیم

دیروز به پیشنهاد بابا خانوادگی رفتیم کنار اب و کلی اب تنی کر یم خیلی حال داد ولی بدجور امروز دچار سرماخوردگی شدم و یه قرص کلداکس خوردم مث خرس از 1 ظهر تا 5 عصر خوابیدم!همسری ناهار درست کرد دستش درد نکنه  کشک بادمجون

مرسی از دوستایی که به یادم بون و به اینجا سر زدن 

مرسی دوست جونای خوبم ،خیلی دوستتون دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

خوش اومدی به وبت سارا جون غریبی نکنااااا
پاییز خوبه که از این تابستون بهتره وای من عاشق زمستونم
سرماخوردگی تو تابستون خیلی عذاب اوره ایشالا زودتر خوف بشی

قربونت برم گلم
آره منم عاشق پاییزم ولی برام دلگیر هم هست

a n o o چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام
تازه اومدم! امیدوارم هم همسریت و هم مادرش به زودی سلامته سلامت بشن!

سلام مرسی و ممنونم

رزماری شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

منم زیاد از پاییز خوشم نمیاد .دلم میگیره همش .
سرما چرا خوردی آخه دختر .
بیشتر مراقب باش .تو این فصل سرما خوردن خیلی سخت و اذیت کننده است


عزیزم مرسی . آره خیلی بد گذشت الان خداروشکر بهترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد