روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

419 تبلت یا لب تاپ؟ مسئله این است

خیلی با روزه داری اذیت نشدم ولی فکر کنم داره پدر کلیه هامون درمیاد آخه اینجا هوا بخدا خیلی گرمه. البته برای کسایی که همش خونه هستن روزه گرفتن راحت تره!

احساس کمبود خواب شدید دارم میرسیم خونه با اینکه ناهار درکار نیست ولی یا بفرمایید شام رو داریم یا تکرار کوزی گونی رو که ضبط کردیم میبینیم آخرهم تکرار آکادمی ، عد هم که شبکه AAA باقی سریال عمرگل لاله رو پخش میکنه . تازه فکر کنید حریم سلطان از دستمون در میره :)))))   خدا آخه واجبه همه ی سریالا رو با هم هندل کنیم آیا؟؟؟؟؟؟؟

دیشب خونه مامان اینا دعوت بودیم به صرف آبگوشت  :)  به به

یه مدت داریم دنبال یه تبلت میگردیم . تو اینترنت دیدیم و هرجا میگردیم و زنگ میزنیم از فروشگاه های واقعی تا اینترنتی هیچکی نداره . ولی همش شک داریم تبلت بهتره یا لب تاپ . آخه ما لب تاپ هم نداریم چون تو خونه pc داریم و تو دفتر هم هر کدوم یه سیستم که به نت وصله . حالا نظر شما چیه ؟اگر کسی تجربه داره دریغ نکنه

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ http://pileyetanhaee.blogsky.com/

سلام

البته لب تاپ خیلی بهتر از تبلته .
مطمئن باشید اگه تبلت بخرید بعد از یه مدت ازش خسته میشید .
تبلت بیشتر برای بازی ستفاده میشه
به درد مواقعی میخوره که دارید میرید مسافرت . تو ماشین حوصله آدم سر نمیره .

ولی لب تاپ کارایی های بیشتری داره . البته توصیه میکنم لب تاپ با مانیتور بزرگ نگیرید !

مرسی از راهنماییتون

بهزاد و سمیرا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://namzady.blogsky.com

سلام
پیش ما نیای یه وقتاااااااااا
حوبی؟
لپتاپ از تبلت حیلی بهتره اما اول باید بررسی کنی برای چه کاری میخوای
اگه برای اینترنت و مرور احبار و وبلاگها و چیزهای ساده میخوای همون تبلت بگیر اما اگه کارای بیشتری میخوای لپتاپ بهتره

عزیزمی تو گلم
آره خوب به کارایی ربط داره ولی من دلم پیش تبلت گیر

آمارین سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

منم امروز کلیه ی راستم خیلی خیلی درد میکنه با توجه به اینکه من نه اب میخورم نه چایی درست حسابی فک کنم حق داره انقد درد میکنه
به نظر من لپتاپ بگیرید بهتره
وقتی داری هزینه میکنی یه چیز کاملتر و بهتر بخری بهتره بعدا اگه خواستی ریخت و پاش:دی کنی میتونی یه تبلت هم بخری.

باورت نمیشه همسررفت بیرون و با تبلت برگشت
خوب دیگه سورپرایز شدم و
غز نزدم
کاش زودتر بت گفته بودم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد